17 میلیارد ریال برای تجهیز کانون های مساجد هرمزگان مصوب شده است
17 ميليارد ريال براي تجهيز کانون هاي مساجد هرمزگان مصوب شده است
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبرداد:

17 میلیارد ریال برای تجهیز کانون های مساجد هرمزگان مصوب شده است

خواجه ايي، از تصويب 17 ميليارد ريال از محل اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي استان براي تجهيز کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و ساختمان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد هرمزگان خبر داد.
شناسه خبر : 63708 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اسلام خواجه یی اظهار کرد: این مصوبه در حال حاضر در مرحله ابلاغ به دستگاه ها جهت انعقاد موافقت نامه با سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان قرار دارد.

 

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان قرار خواهد داد و از این طریق تجهیزات لازم جهت تعمیر و تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد شاخص استان و همچنین تجهیز ساختمان ستاد هماهنگی کانون های مساجد خریداری خواهند شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: کانون هایی در اولویت تجهیز در این مرحله قرار خواهند گرفت که هم در سامانه بچه های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند و هم در زمینه سرود، تئاتر، قرآن و مباحث تربیتی فعال باشند.

 

وی گفت: این میزان اعتبار پس از رایزنی و پیگیری های مکرر سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با سازمان برنامه و بودجه مصوب شده است.

 

گفتنی است؛ یکهزار و 63 کانون فرهنگی هنری مساجد با بیش از 140 هزار عضو، 55 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران، 140 کتابخانه مخزن دار و 120 کتابخانه باز با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سطح مساجد شهری و روستایی استان هرمزگان در طول سال خدمات متنوعی را ارائه می کنند.