تغییر زمان برگزاری جشنواره سرود «آوای مسجد» در میناب
تغيير زمان برگزاري جشنواره سرود «آواي مسجد» در ميناب
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان خبرداد:

تغییر زمان برگزاری جشنواره سرود «آوای مسجد» در میناب

خواجه يي، از موکول شدن زمان برگزاري مرحله منطقه اي جشنواره سرود «آواي مسجد» ويژه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شرق استان هرمزگان در ميناب از پنجشنبه به روز جمعه هفته جاري خبرداد.
شناسه خبر : 61643 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اسلام خواجه یی اظهار کرد: درپی درخواست مربیان گروه های سرود کانون ها، دبیرخانه جشنواره با هدف فرصت بیشتر دادن به گروه ها برای تمرین، زمان برگزاری جشنواره سرود «آوای مسجد» را در میناب را یک روز به تاخیر انداخت.

 

وی افزود: گروه‌های سرود تا یک روز قبل از اجرا(صبح روز پنجشنبه) فرصت دارند فرم ثبت نام را تکمیل و به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند؛ البته ارسال فایل آهنگ و متن شعر نیز تا روز پنجشنبه الزامی است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ادامه داد: گروههای سرودی که روز جشنواره فاقد برگ ثبت نام، فایل صوتی یا پرینت شعر باشند و صرفاً به صورت تلفنی اعلام آمادگی کرده باشند، قادر به شرکت در جشنواره نخواهند بود.

 

وی گفت: جشنواره سرود آوای مسجد با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت(ع)، ارائه دستاوردهای خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

 

خواجه یی با بیان اینکه در این مرحله گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مسجد شهرستان های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می پردازند، افزود: پیش از این نیز مرحله منطقه ای این جشنواره با حضور گروه های سرود شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد و بندرخمیر به میزبانی بندرعباس و همچنین مرحله شهرستانی در رودان برگزار شده بود.

 

وی گفت: برترین های مراحل شهرستانی و منطقه ای در مرحله استانی که 20 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

گفتنی است؛ 237 گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسیده است.