ابتکار کانون برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار/نمایشگاه عیدانه رضوان برپا می شود
ابتکار کانون براي حمايت از بانوان سرپرست خانوار/نمايشگاه عيدانه رضوان برپا مي شود
مدیر کانون فرهنگی هنری جعفریه روستای رضوان بخش فین خبرداد:

ابتکار کانون برای حمایت از بانوان سرپرست خانوار/نمایشگاه عیدانه رضوان برپا می شود

حيدري، از برپايي نمايشگاه عيدانه رضوان به همت کانون فرهنگي هنري جعفريه در راستاي حمايت از بانوان سرپرست خانوار در ايام نوروز خبر داد.
شناسه خبر : 60815 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، فاطمه حیدری اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری جعفریه روستای رضوان بخش فین شهرستان بندرعباس در آستانه عید نوروز، اقدام به برپایی نمایشگاه عیدانه رضوان با هدف حمایت از بانوان سرپرست خانوار کرده است.

 

وی افزود: این نمایشگاه در قالب 7 تا 10 غرفه از 20 اسفند ماه جاری به مدت 10 روز، همه روزه از ساعت 15 تا 21 در فضای مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) روستای رضوان دایر خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جعفریه روستای رضوان بخش فین ادامه داد: ماهی و سبزه عید، ظروف سفره هفت سین، پوشاک با محوریت محصولات حجاب، صنایع دستی شامل انواع بافتنی ها و محصولات تولید شده از برگ درخت خرما و گل گلدان ازجمله اقلامی است که در این نمایشگاه عرضه می شود.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به منظور فراهم نمودن زمینه اشغال بانوان سرپرست خانوار و کمک به اقتصاد و معیشت این خانواده ها برپا می شود، گفت: درصدی از سود فروش محصولات نیز برای انجام فعالیت های فرهنگی در مسجد اختصاص می یابد.

 

گفتنی است؛ روستای رضوان در 25 کیلومتری جاده فین به بندرعباس قرار دارد و یکی از قطب های کشاورزی استان هرمزگان محسوب می شود.