کودکان و نوجوانان تصوراتشان را از آینده شمیل به تصویر کشیدند
کودکان و نوجوانان تصوراتشان را از آينده شميل به تصوير کشيدند
همزمان با دومین روز از هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل؛

کودکان و نوجوانان تصوراتشان را از آینده شمیل به تصویر کشیدند

همزمان با دومين روز از هفته فرهنگ، هنر و تاريخ شميل، کودکان و نوجوانان با شرکت در مسابقه بزرگ نقاشي، تصوراتشان را از آينده شميل به تصوير کشيدند.
شناسه خبر : 59976 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، داود تنی پور، مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) و دبیر هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل در حاشیه برگزاری این برنامه گفت: مسابقه نقاشی ویژه رده سنی کودک و نوجوان در دومین روز از هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل برگزار شد.

 

وی افزود: بیش از 100 نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بخش شمیل با شرکت در این مسابقه که در حسینیه انصارالحجه(عج) برگزار شد، تصوراتشان از آینده شمیل را نقاشی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) و دبیر هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل ادامه داد: کودکان و نوجوانان امروز آینده سازان این منطقه خواهند شد و از این رو ضروری است که از هم اکنون که آنها در ذهن و خیال خود آینده ای روشن و درخشان را به تصویر بکشند تا در همان راستا قدم بردارند.

 

 

وی افزود: برگزیدگان مسابقه نقاشی کودک و نوجوان با موضوع تصوراتشان از آینده شمیل در آیین اختتامیه هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

گفتنی است؛ هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با شعار «هویت تاریخی، فرهنگ و نشاط اجتماعی» برگزار می شود.