اردوی تفریحی دختران کانون مهدی موعود(ع) در بوستان ساحلی ولایت
اردوي تفريحي دختران کانون مهدي موعود(ع) در بوستان ساحلي ولايت

اردوی تفریحی دختران کانون مهدی موعود(ع) در بوستان ساحلی ولایت

دختران عضو کانون فرهنگي هنري مهدي موعود(عج) کوي آزادگان به اردوي فرهنگي، تفريحي درون شهري در پارک ساحلي ولايت بندرعباس رفتند.
شناسه خبر : 54942 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(ع) کوی آزادگان در راستای اجرای سلسله برنامه های «لشکر فرشته ها» و ایجاد نشاط معنوی در بین دختران مسجدی، 30 نفر از دختران عضو کانون را به اردوی درون شهری اعزام کرد.

 

دختران شرکت کننده در این اردوی نیم روزه که عصر دیروز برگزار شد، در رده سنی 7 تا 24 سال بودند که پس از اتمام امتحانات مدارس، نیاز به یک دورهمی برای رفع خستگی و کسب نشاط معنوی داشتند.

 

بچه های مسجدی کوی آزادگان در این اردو ضمن شرکت در حلقه های معرفتی و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی ویژه دختران رده سنی نوجوانان و جوانان، دوچرخه سواری ویژه دختران رده سنی کودک و اقامه نماز، عصری شاد و آرام را سپری کردند.

 

کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) در طول سال و در مناسبت های مختلف به منظور ایجاد شور و نشاط در بین بچه های مسجدی، اقدام به برگزاری ویژه برنامه های اردویی درون شهری در دو بخش دختران و پسران می کند که این امر در جذب و نگهداشت جامعه هدف بسیار موثر واقع شده است.