کوهنوردی یک روزه بچه های مسجد امام حسین(ع) روستای قلعه کمیز
کوهنوردي يک روزه بچه هاي مسجد امام حسين(ع) روستاي قلعه کميز
مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا شهرستان رودان خبرداد:

کوهنوردی یک روزه بچه های مسجد امام حسین(ع) روستای قلعه کمیز

رنجبري، از برگزاري ويژه برنامه کوهنوردي يک روزه بچه هاي مسجد امام حسين(ع) روستاي قلعه کميز به همت کانون فرهنگي هنري رهروان کربلا خبر داد.
شناسه خبر : 54243 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، محمد امین رنجبری اظهار کرد: نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا در قالب اردوی طبیعت گردی، عازم منطقه گردشگری شیرو در کوهستان اطراف روستای قلعه کمیز شدند.

 

وی افزود: این تیم 15 نفر با دعوت از حجت الاسلام مصطفی رنجبر، امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) روستای قلعه کمیز از ساعت پنج و نیم صبح با پای پیاده عازم این منطقه بکر گردشگری شدند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا روستای قلعه کمیز شهرستان رودان ادامه داد: این گروه پس از طی 2 ساعت مسیر کوهستانی به منطقه بکر گردشگری «شیرو» که دارای آبگرم و سد سنگی ملاتی است رسیدند.

 

 

وی، از تشکیل نشست بصیرتی و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث اعتقادی با محوریت «انتظار و ظهور» با مدیریت حجت الاسلام رنجبری به عنوان شاخص ترین برنامه تربیتی این اردو نام برد و گفت: صرف صبحانه و چای و تمرین ورزش رزمی از دیگر برنامه ها بود.

 

 

گفتنی است؛ قلعه کمیز، روستایی در دهستان آبنما بخش مرکزی شهرستان رودان است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۳٬۸۳۱ نفر (۱٬۰۹۹ خانوار) بوده‌ و در ۱۲ کیلومتری جنوب شرقی رودان واقع شده در ورودی آن بر روی تپه ای بلند، بقایایی قلعه ای به چشم می‌خورد که از یادگاران دوران پس از اسلام است.