هویت ستاد کانون های مساجد با وجود بچه های مسجدی معنا پیدا می کند
هويت ستاد کانون هاي مساجد با وجود بچه هاي مسجدي معنا پيدا مي کند
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

هویت ستاد کانون های مساجد با وجود بچه های مسجدی معنا پیدا می کند

اله ويردي، با بيان اينکه هويت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با وجود بچه هاي مسجدي معنا پيدا مي کند، گفت: نگاه بروکراسي در ارتباطات اداري در مورد بچه هاي مسجد بي معناست.
شناسه خبر : 54104 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، دکتر مهدی اله ویردی زاده در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان، پیشاپیش سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) را تبریک گفت و اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگوی برجسته و شاخصی برای زنان و مردان در همه تاریخ و جغرافیای جهان است.

 

وی با بیان اینکه هویت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با وجود بچه های مسجدی گره خورده است، افزود: ارتباط بچه های مسجد با ستاد باید به صورت منظم برقرار باشد.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه با قدردانی از همه کسانی که در احداث ساختمان ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان همکاری داشته اند، گفت: هرمزگان با دارابودن بیش از یکهزار کانون با پراکندگی از غرب به شرق به طول هزار و 400 کیلومتر نیاز به فضای مستقل و مناسبی برای ارائه خدمات به بیش از 130 هزار نفر عضو کانون ها داشت که این مهم محقق شد.

 

اله ویردی زاده با اشاره به اینکه نگاه بروکراسی در ارتباطات اداری در مورد بچه های مسجد بی معناست، گفت: نباید فضایی که در ساختار فیزیکی و ستادی ما قرار گرفته است توفیق خدمت به بچه های مسجد را سلب کند.

 

وی افزود: لذت کار ما زمانی است که محل تردد و رجوع اعضای کانون‌ها باشیم.

 

اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان نیز گزارش جامع و کاملی از عملکرد 9 ماهه ستاد این استان ارائه کرد.