نشست هیات اندیشه ورز کانون بهار ولایت با مسئولان بخش قلعه قاضی برگزار شد
نشست هيات انديشه ورز کانون بهار ولايت با مسئولان بخش قلعه قاضي برگزار شد
مدیر کانون فرهنگی هنری بهار ولایت مرکز بخش قلعه قاضی خبرداد:

نشست هیات اندیشه ورز کانون بهار ولایت با مسئولان بخش قلعه قاضی برگزار شد

شيخي قلعه قاضي، از برگزاري نشست هيات انديشه ورز کانون فرهنگي هنري بهار ولايت با مسئولان بخش قلعه قاضي خبر داد و گفت: آسيب شناسي و ارائه راهکار عملي براي رفع چالش ها از محورهاي مهم اين نشست بود.
شناسه خبر : 54055 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، راضیه شیخی قلعه قاضی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری بهار ولایت با تشکیل هیات اندیشه ورز متشکل از جامعه نخبگانی و افراد تاثیرگذار از مدت ها قبل در حوزه رصد و شناسایی آسیب های اجتماعی و ریشه یابی دلایل آن برنامه ریزی و فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی افزود: در نشست هیات اندیشه ورز کانون با مسئول نمایندگی آموزش و پرورش، عضو مجمع مطالبه گران بخش قلعه قاضی و هیات امنا مسجد سیدالشهدا(ع) پیرامون آسیب ها و همچنین راه حل های رفع آن به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بهار ولایت مرکز بخش قلعه قاضی شهرستان بندرعباس ادامه داد: اعضای هیات اندیشه ورز که در نشست های قبل هر کدام مسئولیت پیگیری یک آسیب اجتماعی را بر عهده گرفته بود، در این جلسه گزارش کار خود را ارائه کردند.

 

شیخی قلعه قاضی، از رایزنی برای دیدار با بخشدار، شهردار و سایر مسئولان بخش قلعه قاضی توسط مسئول مجمع مطالبه گران بخش، جذب یک نفر مبلغ برای برنامه های تربیتی کانون و دعوت از مشاور برای برپایی کارگاه های آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی در دو بخش دانش آموزان و والدین به عنوان بخشی از مصوبات این نشست نام برد.

 

وی گفت: دیدار با یکی از نمایندگان مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، انتقال جلسات مشاوره با موضوعات مختلف به مسجد، برگزاری کارگاه های توانمندسازی فرهنگی بصیرتی ویژه کودکان و نوجوانان در مسجد ازجمله مصوبات این نشست بود.