نمایشگاه «یاس کبود» در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله محمدخانی دایر شده است
نمايشگاه «ياس کبود» در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله محمدخاني داير شده است
مدیر کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) میناب خبرداد:

نمایشگاه «یاس کبود» در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله محمدخانی دایر شده است

پيکردوست گفت: کانون فرهنگي هنري امام جعفر صادق(ع) محله محمدخاني شهر ميناب به مناسبت ايام فاطميه، وقايع منجر به شهادت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را در قالب نمايشگاه ياس کبود به تصوير کشيده است.
شناسه خبر : 53752 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، حسن پیکردوست اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، نمایشگاه تجسمی یاس کبود در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله محمدخانی شهر میناب دایر شده است.

 

وی افزود: نمایشگاه تجسمی یاس کبود از 19 آذر ماه جاری در محوطه مسجد امام جعفرصادق(ع) محله محمدخانی افتتاح شده است و تا 29 آذر به صورت شبانه روز پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) محله محمدخانی شهر میناب ادامه داد: این نمایشگاه در قالب ۸ غرفه شامل بستر پیامبر(ص)، بیت الاحزان، خانه داری حضرت زهرا(س)، درب سوخته، بستر حضرت  زهرا(س) و وداع با ایشان، محل غسل، درد دل امام علی(ع) با چاه و قبرستان بقیع، سیره زندگی حضرت فاطمه (س) و چگونگی شهادت آن حضرت را روایت گری می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه و قسمتی از نمایشگاه را به حیاط خانه حضرت علی و حضرت زهرا(س) اختصاص داده شده است، افزود: برنامه‌های عزاداری، نوحه خوانی نشسته و سخنرانی هرشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در این نمایشگاه برگزار می‌شود.