نماهنگ «ماه خانه» با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س) از شبکه 2 سیما پخش شد
نماهنگ «ماه خانه» با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س) از شبکه 2 سيما پخش شد
مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) روستای قلعه کمیز شهرستان رودان خبرداد:

نماهنگ «ماه خانه» با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س) از شبکه 2 سیما پخش شد

فلاحي، از پخش نماهنگ «ماه خانه» با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س) کاري از گروه سرود کانون فرهنگي هنري بقيه الله(عج) روستاي قلعه کميز شهرستان رودان از شبکه 2 سيما خبرداد.
شناسه خبر : 53749 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، امرالله فلاحی گفت: نماهنگ «ماه خانه» با موضوع شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که توسط گروه سرود «صبا» کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) روستای قلعه کمیز از شبکه 2 سیما پخش شد.

 

وی افزود: یحیی کمالی، مربی گروه سرود، بهزاد برزگرزاده آهنگساز، مهدی رنجبری شاعر و محمدرضا بخششی آهنگساز سرود نماهنگ «ماه خانه» و تدوین این اثر نیز به همت گروه اعزامی شبکه 2 سیما انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) روستای قلعه کمیز شهرستان رودان ادامه داد: نماهنگ «ماه خانه»  ساعت 15:50 دقیقه امروز شنبه(25 آذرماه) از طریق فصل دوم برنامه تلویزیونی «ایران سرود» از شبکه 2 به روی آنتن رفت.

 

وی با بیان اینکه قرار است نماهنگ «ماه خانه» بزودی از شبکه های تلویزیونی امید، افق و پویا نیز پخش شود، گفت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) از سال 1390 تشکیل شده و از گروه های سرود فعال شهرستان رودان است.

 

برنامه «ایران سرود» از جمله برنامه های شبکه دو سیما و شبکه امید در حوزه موسیقی و سرود است که از تیر ماه سال جاری پخش خود را آغاز کرده است، این برنامه به سراغ گروه‌های سرود در شهرهای مختلف می‌رود و با اجرای هر سرود ضمن معرفی فرهنگ هر شهر به معرفی گروه‌های فعال در این حوزه نیز می‌پردازد. 

 

برنامه تلویزیونی «ایران سرود» محصول مرکز رسانه ای نهضت است و با نگاهی به هنر فراموش‌شده سرود در ۵۰ قسمت از شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۱۵:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

گفتنی است؛ قلعه کمیز، روستایی در دهستان آبنما بخش مرکزی شهرستان رودان است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۳٬۸۳۱ نفر (۱٬۰۹۹ خانوار) بوده‌ و در 12 کیلومتری جنوب شرقی رودان واقع شده در ورودی آن بر روی تپه ای بلند، بقایایی قلعه ای به چشم می خورد که از یادگاران دوران پس از اسلام است.