همایش بزرگ بانوان فاطمی در روستای جگدان برگزار شد
همايش بزرگ بانوان فاطمي در روستاي جگدان برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) شهرستان بشاگرد؛

همایش بزرگ بانوان فاطمی در روستای جگدان برگزار شد

به مناسبت ايام فاطميه همايش بزرگ بانوان فاطمي به همت کانون فرهنگي هنري خادم المهدي(ع) در روستاي جگدان شهرستان بشاگرد برگزار شد.
شناسه خبر : 53689 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، این همایش که در حسینیه صاحب الزمان(عج) روستای جگدان برگزار شد، با استقبال گسترده خواهران شهرستان بشاگرد همراه بود.

 

حجت الاسلام سید محسن مومنی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بشاگرد در این همایش ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به تبیین سیره و سبک زندگی فاطمی و ضرورت الگوگیری بانوان از حضرت فاطمه(س) تاکید کرد.

 

 

مداحی محمد زارعی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اجرای زیبای میثم محمودی فر از دیگر بخش های همایش بزرگ بانوان فاطمی در روستای جگدان بود.

 

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع فاطمیه و اهدا جوایز به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه و تجلیل از مادرانی که دارای چهار فرزند به بالا بودند بخش دیگری از برنامه های این همایش بود.

 

 

تشکیل گعده های علمی معرفتی ویژه نوجوانان و جوانان و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع فاطمیه در دو بخش پسران و دختران عضو کانون و کارگاه سبک زندگی فاطمی ویژه پسران نوجوان از دیگر برنامه های جنبی همایش بزرگ بانوان فاطمی بود.

 

 

گفتنی است؛ جکدان روستایی در بخش مرکزی شهرستان بشاگرد که نام آن برگرفته از نام یک نوع درخت بومی منطقه است و تا مرکز شهرستان 20 کیلومتر فاصله دارد و برپایه سرشماری سال 95 جمعیت آن 367 خانوار(یکهزار و 239 نفر) بوده است.