کار کانون های مساجد در استفاده از ابزار هنری برای انتقال مفاهیم دینی بسیار ارزنده است
کار کانون هاي مساجد در استفاده از ابزار هنري براي انتقال مفاهيم ديني بسيار ارزنده است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

کار کانون های مساجد در استفاده از ابزار هنری برای انتقال مفاهیم دینی بسیار ارزنده است

حجت الاسلام و المسلمين عبادي زاده گفت: کار کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در استفاده از ابزار جذاب هنري به ويژه هنر نمايش براي انتقال مفاهيم ديني، بسيار ارزنده است.
شناسه خبر : 53441 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امروز دوشنبه(13 آذرماه) در نشست شورای تبلیغ استان با ذکر حدیثی از امام جواد(ع)، اظهار کرد: برای رسیدن به قرب الهی و سلوک ال الله دو راه وجود دارد که یکی طولانی و سخت است که از طریق عبادات و مسائل شرعی دنبال می شود و دیگری راه میانبری و نزدیک ترین راه است که امام جواد(ع) معرفی می فرماید و آن از دلان تفکر می گذرد.

 

وی، در ادامه با بیان اینکه بحث تبلیغ جز وظایف ماهوی طلاب است، خواستار شکل گیری شورای تبلیغ در شهرستان های مختلف استان شد و افزود: این شورا باید با تشکیل هیات اندیشه ورز بتواند مدیریت میدان را بدست گیرد و نظرات و پیشنهادات را جمع آوری و بانک اطلاعات تبلیغ را راه اندازی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: شورای تبلیغ هر شهرستان باید توسط امام جمعه آن شهرستان مدیریت شود و دبیرخانه آن نیز اداره تبلیغات اسلامی و یا حوزه علمیه شهرستان بر عهده بگیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در پاسخ به درخواست سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مبنی بر همراهی طلاب و روحانیون در امر نظارت بر محتوای رویدادهای فرهنگی هنری نیز گفت: کار کانون های فرهنگی هنری مساجد در استفاده از ابزار جذاب هنری به ویژه هنر نمایش برای انتقال مفاهیم دینی، بسیار ارزنده است.