اجرای طرح دیوارنویسی باموضوع شهدا و متن های مذهی در روستای چهواز
اجراي طرح ديوارنويسي باموضوع شهدا و متن هاي مذهي در روستاي چهواز
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج شهرستان پارسیان خبرداد:

اجرای طرح دیوارنویسی باموضوع شهدا و متن های مذهی در روستای چهواز

مرادي، از اجراي طرح ديوار نويسي با موضوع شهدا و متن هاي مذهبي به همت کانون فرهنگي هنري منتظران فرج در روستاي چهواز شهرستان پارسيان خبر داد.
شناسه خبر : 53372 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

ابراهیم مرادی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری منتطران فرج در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین گسترش فضائل اخلاقی، اقدا به اجرای طرح نقاشی و دیوارنویسی تصاویر شهدا و متن ها و جملات مذهبی در روستای چهواز کرده است.

 

وی افزود: تصاویر شهدا و جملات مذهبی حاوی نکات ارزنده فضائل اخلاقی، جلوه ای خاص و معنوی به کوچه پس کوچه های روستای چهواز در شهرستان پارسیان بخشیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان ادامه داد: بهره گیری از هنر یکی از راه های ترویج خوبی ها و فضائل اخلاقی به ویژه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان است که در اجرای طرح دیوار نویسی از هنر نقاشی و خوشنویسی استفاده شده است.

 

وی گفت: درج تصاویر شهدا و جملات حاوی ارزش های اخلاقی بر در و دیوار و کوچه پس کوچه های محلات روستا موجب می شود تا مردم روستا به ویژه نسل جوان در طول روز با رویت تصاویر شهیدان والامقام که از جان خویش برای دفاع از ارزش ها و آرمان های والای اسلام و انقلاب دست کشیدند و جملات ارزشمند فضائل اخلاقی در رابطه با مباحث اعتقادی بیشتر به تفکر واداشته خواهند شد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان همه ساله در ایام اربعین حسینی با بسیج همه اهالی روستا و برپایی موکب امام خامنه ای، به زوار استان های هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و زائرانی از کشورهای پاکستان و افغانستان خدمات ارائه می دهد.