راه اندازی کانون های تخصصی خواهران گامی مثبت در راستای شبکه سازی امور فرهنگی است
راه اندازي کانون هاي تخصصي خواهران گامي مثبت در راستاي شبکه سازي امور فرهنگي است
دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هرمزگان:

راه اندازی کانون های تخصصی خواهران گامی مثبت در راستای شبکه سازی امور فرهنگی است

ميرنژاد گفت: راه اندازي کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران، گامي مثبت در راستاي تقويت جريان هاي حلقه هاي مياني و شبکه سازي در امور فرهنگي است.
شناسه خبر : 53368 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، داوود میرنژاد امروز جمعه(10 آذرماه) در نخستین مرحله دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان هرمزگان به تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و اظهار کرد: بازخوانی این بیانیه، توسط فعالان فرهنگی هنری به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ضروری و مهم است.

 

وی با مرور سرفصل های مهم بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، رسیدن به تمدن اسلامی، نقطه نهایی و قله ایران اسلامی محسوب می‌شود.

 

دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه این بیانیه توسط شخص مقام معظم رهبری(حفظه الله) در خرداد ماه سال ۹۸ تشریح شده است، افزود: معظم له در این بیانیه، راه رسیدن به این تمدن را حرکت عمومی ملت ایران دانسته اند و شناخت صحنه و جهت‌گیری های منطقی و مشخص را از ضرورت های مسیر به شمار آورده اند.

 

میرنژاد، راهکار عملی برای ایجاد حرکت عمومی در جامعه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب را ایجاد جریان های حلقه‌های میانی دانست و  گفت: راه اندازی کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران گامی مثبت در راستای تقویت جریان های حلقه های میانی و شبکه سازی در امور فرهنگی است.

 

وی در پایان به بیان الزامات، آسیب ها و راهکارهای موثر در جذب دختران و زنان به مساجد پرداخت و افزود: با توجه به اتفاقات سال گذشته در کشور، حوزه زنان، همچنانی که با توجه دشمنی دشمنان به عنوان یک تهدید برای نظام و ارزش های اسلامی به حساب آمد می تواند یک فرصت برای آگاهی زنان و دختران و گسیل این قشر عظیم به سمت حفظ آرمان ها و ارزش های انسانی و اسلامی باشد.