برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران در بندرعباس
برگزاري دوره آموزشي مديران کانون هاي تخصصي خواهران در بندرعباس
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبرداد:

برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون های تخصصی خواهران در بندرعباس

خواجه يي، از برگزاري نخستين مرحله از دوره آموزشي ويژه مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران استان هرمزگان در بندرعباس خبر داد.
شناسه خبر : 53353 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۲۲

اسلام خواجه یی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، احیاء گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری در بستر مسجد طراز اسلامی، الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران و تقویت شبکه های بانوان در بستر کانون ها ازجمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

 

وی افزود: 55 نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان هرمزگان با شرکت در این دوره به مدت هشت ساعت مباحث مرتبط با حوزه فعالیت این کانون ها را فراخواهند گرفت.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: مرحله نخست این دوره به صورت حضوری و غیرمتمرکز فردا جمعه از ساعت 9 تا 13 در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرعباس برگزار می شود.

 

خواجه یی گفت: این دوره با حضور دبیر جبهه انقلاب در هرمزگان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: مرحله دوم این دوره به صورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد هماهنگی کانون های مساجد(بچه های مسجد) و مرحله سوم نیز به صورت حضوری و متمرکز در تهران برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ یکهزار و 63 کانون فرهنگی هنری عمومی و 55 کانون تخصصی خواهران در مساجد استان هرمزگان فعالیت می کنند.