ویژه برنامه «شبی با کتاب» در کانون انصارالحجه(ع) شمیل
ويژه برنامه «شبي با کتاب» در کانون انصارالحجه(ع) شميل
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد؛

ویژه برنامه «شبی با کتاب» در کانون انصارالحجه(ع) شمیل

به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني، به همت کانون فرهنگي هنري انصارالحجه(عج)، ويژه برنامه «شبي با کتاب» در مرکز بخش شميل شهرستان بندرعباس برگزار شد.
شناسه خبر : 53002 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل به منظور بزرگداشت هفته کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ویژه برنامه «شبی با کتاب» را برگزار کرد.

 

نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) در این برنامه، به ارائه چکیده و خلاصه ای از کتابی که به تازگی از کتابخانه کانون به امانت گرفته بودند، پرداختند.

 

داود تنی پور، مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) در حاشیه برگزاری این برنامه، ضمن تبریک هفته کتاب، گفت: این کانون به منظور ترغیب و تشویق اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان به مطالعه و کتابخوانی، برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

 

وی افزود: اجرای ویژه برنامه «شبی با کتاب» با هدف فراهم کردن زمینه انس و الفت هرچه بیشتر نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری با فرهنگ مطالعه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل شهرستان بندرعباس ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی نیز یکی دیگر از برنامه های هفته کتاب کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) است.

 

وی اضافه کرد: این مسابقه از کتاب «آفتاب در حجاب» اثر سید مهدی شجاعی فردا ویژه عموم در حسینیه انصارالحجه(عج) شمیل برگزار می شود.

 

کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) دهستان شمیل از سال ۱۳۸۱ در مسجد انصارالحجه (عج) راه‌اندازی شد و به‌عنوان کانون تخصصی هنرهای تجسمی استان هرمزگان فعالیت می‌کند و میزبانی نخستین جشنواره ملی قصه‌گویی روستا و عشایر و مسابقه نقاشی «شکوه انقلاب» را در کارنامه دارد.

 

گفتنی است؛ دهستان شمیل با قدمت بسیار بالا در فاصله ۸۰ کیلومتری از مرکز استان هرمزگان و در قسمت شمال شرقی استان بین شهرستان میناب و بندرعباس قرار دارد؛ اکثر اهالی شمیل به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود رودخانه‌های بزرگ به شغل کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.