کارگاه های مشاوره ویژه مادران و دختران در روستای رکن آباد در حال برگزاری است
کارگاه هاي مشاوره ويژه مادران و دختران در روستاي رکن آباد در حال برگزاري است
به همت کانون فرهنگی هنری ابوتراب شهرستان میناب؛

کارگاه های مشاوره ویژه مادران و دختران در روستای رکن آباد در حال برگزاری است

کارگاه هاي آموزشي مشاوره ويژه مادران و دختران به همت کانون فرهنگي هنري ابوتراب در روستاي رکن آباد شهرستان ميناب در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 52726 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، کانون فرهنگی هنری ابوتراب روستای رکن آباد پس از بررسی نیازهای مادران و دختران روستا با دعوت از کارشناس مشاوره اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی مشاوره ویژه مادران و دختران کرده است.

 

دختران نوجوان شرکت کننده در این کارگاه با مربيگري سرکارخانم فاطمه حسن پور دارای مدرک کارشناس باليني اعزامی از بهزیستی شهرستان میناب با موضوعاتی نظیر«بلوغ و تهدیدات جامعه، نحوه کنترل خشم، احترام به بزرگترها و انتخاب نوع پوشش» آشنا می شوند.

 

۴۰ نفر از دختران نوجوان روستای رکن آباد به مدت 12 جلسه که از دهم آبان شروع شده است، در این کارگاه آموزشی در حسينيه امام حسين(ع) روستا شرکت می کنند.

 

 

کارگاه مشاوره مادران خانواده نیز با شرکت 50 نفر از مادران روستای رکن آباد از پنجم آبان ماه به مدت 12 جلسه با موضوع « تربيت فرزندان، همسر داری، نحوه برخورد با معضلات اجتماعي و نقش زن در جامعه و تاثير آن در خانواده» در حال برگزاری است.

«مادران و نوجوانان» و «خودباوری و خودمراقبتی» نیز از موضوعات مشترک هر دو کارگاه آموزشی مشاوره در کانون فرهنگی هنری ابوتراب روستای رکن آباد شهرستان میناب است.

گفتنی است؛ روستای رکن آباد از توابع بخش بندزرک شهرستان میناب است و براساس سرشماری سال 1395 این روستا 739 نفر جمعیت دارد.