برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع 13 آبان در روستای قلعه کمیز
برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع 13 آبان در روستاي قلعه کميز
مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا شهرستان رودان خبرداد:

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع 13 آبان در روستای قلعه کمیز

رنجبري، از برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع «روز دانش آموز» و «حمايت از مردم مظلوم غزه» به همت کانون فرهنگي هنري رهروان کربلا در روستاي قلعه کميز شهرستان رودان خبر داد.
شناسه خبر : 52640 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۲

محمد امین رنجبری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت 13 آبان، مسابقه نقاشی با موضوع «روز دانش آموز» و «حمایت از مردم مظلوم غزه» در روستای قلعه کمیز برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه در سه رده سنی شش تا 10 سال، 10 تا 16 سال و 16 سال به بالا برگزار می شود، افزود: مسابقه نقاشی یزرگداشت روز دانش آموز ساعت 15 روز جمعه 12 آبان در مسجد امام حسین(ع) روستای قلعه کمیز برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا روستای قلعه کمیز شهرستان رودان ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید لوازم مورد نیاز ازجمله مداد، پاک کن، مداد تراش و برگه A4 به همراه داشته باشند.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا به نفرات اول تا سوم هر رده سنی جوایز ارزنده ای اهدا خواهد کرد.

 

گفتنی است؛ قلعه کمیز، روستایی در دهستان آبنما بخش مرکزی شهرستان رودان است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۳٬۸۳۱ نفر (۱٬۰۹۹ خانوار) بوده‌ و در 12 کیلومتری جنوب شرقی رودان واقع شده در ورودی آن بر روی تپه ای بلند، بقایایی قلعه ای به چشم می خورد که از یادگاران دوران پس از اسلام است.