ویژه برنامه های کانون های مساجد هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
ويژه برنامه هاي کانون هاي مساجد هرمزگان در حمايت از مردم مظلوم فلسطين

ویژه برنامه های کانون های مساجد هرمزگان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان هرمزگان در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و محکوميت جنايات رژيم کودک کش صهيونيستي برنامه هاي متنوعي را اجرا کردند.
شناسه خبر : 52479 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، جنایت و نسل کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی به ویژه در روزهای اخیر و خصوصا در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد  و کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با اجرای برنامه های متنوع این جنایات را محکوم و تز مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

 

اجرای ویژه برنامه «قرائت قرآن و جهاد تبيين با موضوع غزه» به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) و با حضور گسترده مردم در شهر پارسیان برگزار شد.

 

دکتر رحيمي معاون سياسي امنيتي فرمانداري پارسيان در این برنامه پیرامون توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین به ویژه غزه روشنگری کرد و شرکت کنندگان با سردادن شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل انزجار و نفرت خود را از رژيم کودک کش اسرائيل و سازمان‌هاي حقوق بي بشر ابراز داشتند.

 

برگزاری تجمع دختران نوجوان در مسجد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی نیز از برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری انصار روستای سرمست بخش بندزرک شهرستان میناب بود.

 

سرکارخانم جعفری عباسی از طلاب علوم دینی و مسئول واحد خواهران کانون انصار در جمع دختران نوجوان تجمع کننده که دست نوشته هایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دست داشتند، پیرامون نحوه تولد نامبارک این رژیم کودک کش سخنرانی کرد.
 

کودکان عضو کانون فرهنگی هنری حضرت رسول(ص) روستای کلنتاین شهرستان میناب نیز در راستای محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از کودکان مظلوم غزه، ایستگاه نقاشي برپا کردند و مظلومیت کودکان غزه را به تصویر کشیدند.

 

برگزاری مراسم راهپیمایی اهالي ولايتمدار و همیشه در صحنه روستاي گودو بخش قلعه قاضی شهرستان بندرعباس نیز در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و اعلام انزجار از رژيم غاصب صهيونيستي در حمله به بيمارستان المعمداني غزه از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) بود و شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند.

 

برگزاري مسابقه نقاشي ویژه کودکان با موضوع حمايت از کودکان فلسطين و محکومیت رژیم صهیونیستی از برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری نبی رحمت(ص) روستای چراغ آباد مرکزی است.

 

مراسم بزرگداشت شهداي مظلوم فلسطين(شهداي بيمارستان المعمدانی)  همراه با نماز جماعت مغرب و عشا شروع و با دعاي امن يجيب، دعاي کميل و مداحي، سخنرانی حجت الاسلام مرادی در مورد وقایع اخیر غزه و قرائت بيانيه اي در محکوم کردن فجايع رژيم صهيونيستي برگزار شد.
 

نسل دهه نودی های کانون فرهنگی هنری یاوران رهبر شهر گوهران بشاگرد با تجمع در مسجد این شهر از کودکان و مردم مظلوم فلسطین حمایت و جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه محکوم کردند.

 

اعضای کانون محبان اهل بیت(ع) محله گلستان شهر دهبارز شهرستان رودان با تجمع در مسجد سیدالشهدا(ع) این محله و سردادن شعارهای مرگ بر آریکا و مرگ بر اسراییل جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

شرکت کنندگان با روشن کردن شمع به یاد کودکان مظلوم غزه، با خانواده های مردم فلسطین اعلام همدردی و همگی آیه شریفه «أَمَّن يُجِيب» را زمزمه کردند.

 

کودکان عضو کانون‌ فرهنگی هنری مهدیه روستای اسلام آباد بخش بندزرک شهرستان میناب هم با تجمع در مسجد و روشن کردن شمع کودکان غزه همدردی کردند.

 

نسل دهه نودی ها کانون فرهنگی هنری بهار ولایت شهر قلعه قاضی شهرستان بندرعباس نیز با تجمع در مسجد محله و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات این رژیم جعلی را محکوم کردند.

 

تجمع پرشور خواهران ولایی عضو کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) روستای طارم در حسینیه این روستا در حمایت از مردم مظلوم غزه همراه با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.

 

مراسم قرائت پرفیض ‌دعای‌ ‌کمیل با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی طاهری به مناسبت اعلام عزای عمومی در کشور برای مردم مظلوم فلسطین به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر در مسجد روستای فاریاب ایسین بندرعباس برگزار شد.

 

کانون فرهنگی هنری کلام الهی روستای سبهتی شهرستان میناب نیز در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی همگام با همه مردم جهان، با برگزاری محفل انس با قرآن، قرائت دسته جمعی آیه شریفه «امن یجیب» و روشن کردن شمع، ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین، این نسل کشی و جنایات غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.

 

گفتنی است؛ یکهزار و 63 کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد کشور در سطح مساجد استان هرمزگان مشغول فعالیت می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

     

   

   

 

    

کلمات کلیدی: اعلام همدردي غزه