برگزاری دوره آموزش تدوین کلیپ با موبایل ویژه نوجوانان در روستای چهواز
برگزاري دوره آموزش تدوين کليپ با موبايل ويژه نوجوانان در روستاي چهواز
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج شهرستان پارسیان خبرداد:

برگزاری دوره آموزش تدوین کلیپ با موبایل ویژه نوجوانان در روستای چهواز

مرادي، از برگزاري دوره آموزش تدوين کليپ با موبايل به همت کانون فرهنگي هنري منتظران فرج در روستاي چهواز شهرستان پارسيان خبر داد.
شناسه خبر : 52064 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

ابراهیم مرادی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: دوره آموزش تدوین کلیپ با نرم افزار «کاین مستر »، «متن نگار» و «اینشات» به همت واحد فناوری کانون فرهنگی هنری منتظران فرج در روستای چهواز برگزار شد.

 

وی افزود: ساخت انواع کلیپ و تیزر، کاربرد پرده سبز(کروماکی)، استفاده از متن در کلیپ، دوبله و صداگذاری، ساخت پادکست تصویری، ترکیب فیلم و تصویر، ساخت لوگوموشن و معرفی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی از سرفصل‌های این دوره آموزشی بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان ادامه داد: این دوره آموزشی با استقبال نوجوانان روستا و با هدف شناسایی و کشف استعدادها و آموزش و تربیت نیرو برای تولید و خلق آثار فاخر در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری منتظران فرج با توجه به ضرورت و نیاز روز جامعه هدف و به منظور جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مسجد در طول سال برنامه های آموزشی برگزار می کند.