رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس وحدت کلمه بود
رمز پيروزي ملت ايران در دفاع مقدس وحدت کلمه بود
امام جمعه شهرستان پارسیان در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس کانون منتظران فرج روستای چهواز:

رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس وحدت کلمه بود

حجت الاسلام اسماعيل نيا، از اتحاد، انسجام و وحدت کلمه به عنوان رمز پيروزي ملت غيور ايران اسلامي در دوران هشت سال دفاع مقدس نام برد.
شناسه خبر : 51902 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعيل نيا در آیین بزرگداشت دوران هفته دفاع مقدس که به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج و با همکاری پایگاه بسیج در مسجد صاحب الزمان(عج) روستاي چهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در دوران هشت سال دفاع با حضور در جبهه های نرد و پشتیبانی از جنگ، از کيان ایران اسلامي در برابر فتنه نظامی رژیم بعث با حمایت تمامی قدرت هاي جهاني دفاع کردند.

 

وی افزود: عزت،  سربلندي، امنيت و آسايش کنونی اين مرزبوم مرهون جانفشانی شهيدان، صبوری خانواده های معظم شاهد و ایثارگری رزمندگان اسلام است.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان ادامه داد: امروز نیز به لطف خدا، عنایت اهل بیت(ع)، درایت مقام معظم رهبری و بصیرت ملت، عليرغم تمام تحريم ها با وحدت کلمه، شاهد اقتدار نظام و به نتيجه رسيدن اهداف عالیه آن می باشیم.  

 

حجت الاسلام اسماعیل نیا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس يادآور حماسه‌هاي رزمندگان، جانبازان و شهداست، گفت: ايثار و فدارکاري شهدا و ایثارگران و مقاومت مردم شهيدپرور و آزاده ايران اسلامي در برابر تجاوز دشمن تا به دندان مسلح، هيچ‌گاه از ذهن ملت ايران و جهانيان پاک نخواهد شد.

 

وی، برگزاري مراسم بزرگداشت و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی هنری در راستای معرفی فرهنگ غني و مملو از زيبايي دفاع مقدس را از مهمترین رسالت مجموعه های فرهنگی به ویژه کانون های مساجد و بسیج دانست و تاکید کرد: نسل جوان ما باید در جریان رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس قرار گیرند تا بدانند برای حفاظت از این آب و خاک و آرمان های والای امام و انقلاب چه رشادت ها و از خودگذشتگی های شده است.