اردوی یک روزه کودکان و نوجوانان روستای بنوبند پاسنگ در ساحل بندرعباس
اردوي يک روزه کودکان و نوجوانان روستاي بنوبند پاسنگ در ساحل بندرعباس
مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) دهستان تازیان بندرعباس خبرداد:

اردوی یک روزه کودکان و نوجوانان روستای بنوبند پاسنگ در ساحل بندرعباس

شايان فر، از اعزام کودکان و نوجوانان عضو کانون فرهنگي هنري اباعبدالله(ع) روستاي بنوبند پاسنگ دهستان تازيان شهرستان بندرعباس به اردوي تفريحي فرهنگي درون شهرستاني خبرداد.
شناسه خبر : 51891 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

طالب شایان فر در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مهر، کودکان و نوجوانان شرکت کننده در طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) روستای بنوبند پاسنگ به اردوی درون شهرستانی اعزام شدند.

 

وی افزود: 42 نفر از کودکان و نوجوانان دختر و پسر عضو کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) روستای بنوبند پاسنگ در اردوی یک روزه در نوار ساحلی شهر بندرعباس شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) روستای بنوبند پاسنگ دهستان تازیان بندرعباس ادامه داد: 18 نفر از دختران مقطع ابتدایی و 18 نفر از پسران مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی به همراه شش نفر از مادرانشان از اعضای کانون در این اردو بودند.

 

 

وی با بیان اینکه این افراد بوسیله 2 دستگاه مینی بوس به این اردو اعزام شدند، گفت: برگزاری بازی های بومی محلی در ساحل، آب بازی و مسابقه گل فنی، استفاده از فضای بازی پارک ساحل یازجمله برنامه های این اردو بود.

 

شایان فر از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در پارک غدیر بندرعباس به عنوان بخش دیگری از برنامه های این اردو نام برد و افزود: شرکت کنندگان در این اردو از نزدیک بازسازی عملیات کربلای پنج را به تماشا نشستند.

 

 

وی، شرکت در برنامه های فرهنگی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، شرکت در مسابقه تیراندازی و دریافت هدایای فرهنگی از سوی متولیان برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه ها بود.