آغاز داوری مرحله استانی رواق های برتر چهارمین رویداد ملی فهما در هرمزگان
آغاز داوري مرحله استاني رواق هاي برتر چهارمين رويداد ملي فهما در هرمزگان

آغاز داوری مرحله استانی رواق های برتر چهارمین رویداد ملی فهما در هرمزگان

داوري مرحله استاني رواق هاي برتر چهارمين رويداد ملي فهما با حضور سرپرست و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد هرمزگان در بندرعباس آغاز شد.
شناسه خبر : 51860 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، داوری این مرحله به منظور ارزیابی فعالیت های کانون های معرفی شده به مرحله استانی رویداد ملی فهما برای معرفی به ستاد کشور و رقابت با کانون های برتر در سطح ملی صورت گرفت.

62 کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان که به مرحله استانی معرفی شده و فعالیت های خود را در رواق های 12 گانه سامانه بچه های مسجد ثبت کرده بودند توسط کمیته داوری مورد ارزیابی قرار می گیرند.

این کانون ها فعالیت های خود را در قالب رویداد ملی فهما در سه شبستان و 12 رواق در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسانده بودند و پس از کسب امتیاز لازم به مرحله استانی راه یافتند.

پس از ارزیابی توسط کمیته داوری در نهایت 30 کانون به عنوان کانون های برگزیده استانی انتخاب و برای رقابت با کانون های منتخب ملی به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور معرفی می شوند.

سامانه بچه های مسجد در چهارمین رویداد ملی فهما شامل سه شبستان فرهنگ و هنر و نوآوری است که شبستان فرهنگ شامل پنج  رواق نور، دانش، رسانه، همدلی و کتاب، شبستان هنر شامل  رواق ها ترنج، سرود، فیلم، نمایش و قلم و نیز شبستان نوآوری دو رواق فناوری و کارآفرینی را در بردارد.

 کانون های برگزیده استانی تا هفتم مهرماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد، مستندات ویژه برای ارزیابی در سطح ملی را بارگذاری کنند.