همایش پیاده‌روی «از مسجد تا حرم» در روستای سبهتی برگزار می شود
همايش پياده‌روي «از مسجد تا حرم» در روستاي سبهتي برگزار مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری کلام الهی بخش تیاب شهرستان میناب؛

همایش پیاده‌روی «از مسجد تا حرم» در روستای سبهتی برگزار می شود

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، همايش پياده‌روي «از مسجد تا حرم» به همت کانون فرهنگي هنري کلام الهي در روستاي سبهتي بخش تياب شهرستان ميناب برگزار مي شود.
شناسه خبر : 51249 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اهالی ولایت مدار روستای سبهتی و روستاهای همجوار هرساله همزمان با سالروز شهادت علی بن موسی الرضا(ع) مسیر 10 کیلومتری این روستا تا آستانه امامزاده شاه مرعش(ع) را پیاده روی می کنند.

 

شرکت کنندگان در این همایش ساعت هفت صبح روز شهادت امام رضا(ع) از مسجد کلام الهی روستای سبهتی به سمت آستانه امامزاده شاه مرعش(ع) روستای چلو حرکت می کنند.

 

اجرای سرود با موضوع امام رضا(ع) توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری کلام الهی و مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از برنامه های قبل از شروع پیاده روی است.

 

همایش پیاده روی از مسجد تا حرم که همه ساله با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم همراه است با همکاری هیات مذهبی روستای سبهتی برگزار می شود.

 

مردم روستاها و مناطق مختلف شهرستان میناب به رسم هر ساله در سالروز شهادت امام رضا(ع) از مساجد به سمت حرم امامزاده شاه مرعش(ع) پیاده روی می کنند که یکی از این روستاها، روستای سبهتی است.