محفل انس با قرآن در روستای تازیان بالا برگزار شد/اعطای گواهینامه به قرآن آموزان طرح«مسجد کانون نشاط»
محفل انس با قرآن در روستاي تازيان بالا برگزار شد/اعطاي گواهينامه به قرآن آموزان طرح«مسجد کانون نشاط»
به همت کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان؛

محفل انس با قرآن در روستای تازیان بالا برگزار شد/اعطای گواهینامه به قرآن آموزان طرح«مسجد کانون نشاط»

همزمان با دهه سوم صفر و به همت کانون فرهنگي هنري شهيد اسحاق پايان، محفل انس با قرآن در مسجد پيامبر اعظم(ص) روستاي تازيان بالا بخش مرکزي بندرعباس برگزار شد.
شناسه خبر : 51247 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، این محفل نورانی با هدف ترویج فرهنگ منور قرآنی، انس هرچه بیشتر آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با کلام وحی با همکاری هیأت امنا مسجد پیامبر اعظم(ص) و پایگاه مقاومت بسیج شهدای تازیان بالا برگزار شد.

 

ابتدا «محسن پای برپی» از قاریان عضو کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان، «مصطفی کریم پور»  و «عبد الحسین کریم پور» از قاریان برجسته شهرستان بندرعباس به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

 

حجت‌الاسلام صادق جهانگیری، روحانی مستقر روستای تازیان بالا نیز در این محفل، در رابطه با نقش قرآن در هدایت انسان مطالب ارزنده ای را بیان کردند.

 

 

در پایان این محفل که با اجرای زیبای حسین حسن پور، از اساتید قرآن همراه بود، به قرآن آموزانی که در کلاس های قرآن طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت «مسجد کانون نشاط» شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب کرده بودند گواهینامه پایان دوره اعطا شد.

 

49 نفر در رشته روخوانی، 10 نفر در رشته روخوانی و روانخوانی و تصحیح قرائت نماز و 14 نفر در رشته آموزشیاری در تابستان امسال در قالب طرح «مسجد کانون نشاط» زیر نظر حسین حسن پور از اساتید قرآنی موسسه صراط الجنه بندرعباس شرکت کرده بودند که 90 درصد موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره شدند.

 

10 درصد باقیمانده نیز که موفق به دریافت گواهینامه نشدند نیز در این محفل مورد تجلیل قرار گرفتند تا انگیزه برای ادامه حضور آنان در کلاس آموزش قرآن باشد.