آموزش قرآن به روش اشاره به دختران نونهال کانون حضرت رقیه(س) روستای طارم
آموزش قرآن به روش اشاره به دختران نونهال کانون حضرت رقيه(س) روستاي طارم
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) شهرستان حاجی آباد خبرداد:

آموزش قرآن به روش اشاره به دختران نونهال کانون حضرت رقیه(س) روستای طارم

امامدادي، از برگزاري دوره آموزش قرآن به روش اشاره به همت کانون فرهنگي هنري حضرت رقيه(س) ويژه دختران نونهال روستاي طارم شهرستان حاجي آباد خبرداد.
شناسه خبر : 50647 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۰۵

فاطمه امامدادی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: دختران نونهال شرکت کننده در این دوره در کلاس های آموزش قرآن به روش اشاره، قصه های قرآنی و نقاشی شرکت می کنند.

 

وی با بیان اینکه این کلاس ها روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه با مربیگری زینب امامدادی برگزار می شود افزود: 20 نفر از دختران نونهال روستای طارم در این کلاس های شرکت می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) روستای طارم شهرستان حاجی آباد ادامه داد: کلاس روخوانی و روانخوانی، تصحیح  قرائت نماز و احکام نیز ویژه دختران نوجوان روستا دایر شده است.

 

امامدادی گفت: 15 نفر از دختران نوجوان روستای طارم روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه زیر نظر ثریا باقار در این کلاس ها شرکت می کنند.

 

وی با بیان اینکه گروه سرود دختران کودک و نوجوان کانون نیز هفته ای سه بار زیر نظر سلیمه امامدادی تمرین می کنند، افزود: کلاس های آموزشی کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) از 2 هفته پیش شروع شده و تا 20 شهریور ادامه دارد.

 

امامدادی گفت: محمد امامدادی رییس شورای اسلامی روستای طارم نیز با حضور در حسینیه حضرت رقیه(س) از نزدیک در جریان چگونگی آموزش قرآن به نونهالان قرار گرفت.