محفل انس با قرآن در حسینیه ثارالله(ع) روستای وی
محفل انس با قرآن در حسينيه ثارالله(ع) روستاي وي
کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای وی شهرستان بشاگرد در پی اهانت به قرآن برگزار کرد؛

محفل انس با قرآن در حسینیه ثارالله(ع) روستای وی

در پي اهانت به قرآن، کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان(عج) روستاي وي شهرستان بشاگرد، محفل انس با قرآن را در حسينيه ثارالله(ع) اين روستا برگزار کرد.
شناسه خبر : 50045 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، حامد شمس الدینی و ایرج دادینی از قاریان برجسته شرق استان هرمزگان و همچنین محمدمهدی شهدادی، علی زارعی و احمدیاسین احمدی از قاریان نوجوان عضو کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای وی در این محفل نورانی، آیاتی از کلام وحی را تلاوت کردند.

 

حجت الاسلام موسی شمس الدینی از روحانیون منطقه و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد دوست استاد حوزه و دانشگاه از قم در این محفل قرآنی پیرامون اهداف پشت پرده دشمنان اسلام در اهانت به قرآن کریم و همچنین ضرورت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در جامعه به ایراد سخن پرداختند.

 

 

پیام مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درپی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید که از آن به عنوان «حادثه ای تلخ و توطئه آمیز و خطر آفرین» یاد کرده بودند، در این محفل قرائت شد.

 

 

محفل انس با قرآن به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) و با همکاری گروه جهادی شهید سلیمانی و هیات مذهبی سیدالشهدا(ع) روستای وی برگزار شد.

 

 

گفتنی است؛ ﺭﻭﺳﺘﺎﯼ ﻭﯼ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﻭ ﺩﺭ ﺟﻨﻮﺏ شهرستان ﺑﺸﺎﮔﺮﺩ ﻭﺍﻗﻊ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ طبق ﺳﺮﺷﻤﺎﺭﯼ ﻣﺮﮐﺰ ﺁﻣﺎﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 1395 ، ﺩﺍﺭﺍﯼ 100 ﺧﺎﻧﻮﺍر و 420 ﻧﻔﺮﺟﻤﻌﯿﺖ و ﺷﻐﻞ ﺍﮐﺜﺮﻣﺮﺩﻡ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ ﻭ ﺩﺍﻣﺪﺍﺭﯼ است.