ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب در روستای تنبانو اجرا شد
ويژه برنامه هاي هفته عفاف و حجاب در روستاي تنبانو اجرا شد
مدیر کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر(ع) میناب خبرداد:

ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب در روستای تنبانو اجرا شد

مکاري نصيرايي، از اجراي ويژه برنامه هاي هفته عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگي هنري موسي بن جعفر(ع) در روستاي تنبانو بخش مرکزي شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 49516 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۱

علی مکاری نصیرایی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر(ع) روستای تنبانو شهرستان میناب به مناسبت هفته عفاف و حجاب، برنامه های فاخری را در جهت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در این روستا اجرا کرد.

 

وی، مخاطب برنامه های هفته عفاف و حجاب را کودکان، نوجوانان و جوانان روستا معرفی کرد و افزود: برنامه های این هفته با محوریت رشته های جذاب هنری اجرا شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر(ع) روستای تنبانو بخش مرکزی شهرستان میناب ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی طنز نویسی با موضوع عفاف و حجاب یکی از برنامه های شاخص این هفته بود که با استقبال خوب جوانان روستا همراه شد.

 

 

مکاری نصیرایی، از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی به عنوان یکی دیگر از برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر(ع) ویژه هفته عفاف و حجاب نام برد.

 

 

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی سبک زندگی با محوریت تحکیم بنیان خانواده نیز به همت کانون در مدرسه روستای تنبانو برگزار شد، گفت: دیدار با فرزند شهید عبدالله احمدی زاده و غبارروبی گلزار شهدای روستا بخش دیگری از این برنامه ها بود.