همایش بزرگ «عفاف و حجاب» در بخش شمیل برگزار شد
همايش بزرگ «عفاف و حجاب» در بخش شميل برگزار شد
همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

همایش بزرگ «عفاف و حجاب» در بخش شمیل برگزار شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، همايشي با همين نام به همت کانون فرهنگي هنري انصارالحجه(عج) در مرکز شميل شهرستان بندرعباس برگزار شد.
شناسه خبر : 49512 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) همزمان با هفته عفاف و حجاب، همایش بزرگی را با همین نام در بخش شمیل برگزار کرد.

 

دکتر سهرابی از کارشناسان حوزه رسانه در این همایش ضمن تبیین فلسفه حجاب و نقش عفت و پاکدامنی و رعایت پوشش اسلامی در تحکیم بنیان خانواده، به تشریح دست های پشت پرده و نیات شوم دشمنان اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ترویج بی حجابی در جامعه پرداخت.

 

 

وی بر اهتمام جدی کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج بر برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی سواد رسانه ای و تلاش برای ارتقا سطح بینش، آگاهی و بصیرت اقشار مختلف مردم در جنگ ترکیبی شد.

 

تجلیل از فهیمه اورنگ، بانوی محجبه حافظ 12 جزءقرآن کریم و صحیفه سجادیه و فعال فرهنگی مرکز بخش شمیل از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

 

در همایش بزرگ عفاف و حجاب که با همکاری پایگاه های بسیج یاس نبوی و محمد رسول(ص) بخش شمیل برگزار شد، سرهنگ رنجبر معاون اجرایی ناحیه سپاه بندرعباس، استوی فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) و سرکار خانم حاج علی اکبری فرمانده حوزه یاوران زهرا(س) و دهیار شمیل حضور داشتند.