نصب احادیث مرتبط با حجاب بر روی درب مغازه های روستای بنوبند پاسنگ
نصب احاديث مرتبط با حجاب بر روي درب مغازه هاي روستاي بنوبند پاسنگ
مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) دهستان تازیان بندرعباس خبرداد:

نصب احادیث مرتبط با حجاب بر روی درب مغازه های روستای بنوبند پاسنگ

نصب احاديث مرتبط با حجاب به همت کانون فرهنگي هنري اباعبدالله(ع) بر روي درب مغازه هاي روستاي بنوبند پاسنگ و روستاهاي همجوار در دهستان تازيان بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 49482 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

طالب شایانفر در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مسجد استان هرمزگان اظهار کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) روستای بنوبندپاسنگ اقدام به نصب احادیث مرتبط با حجاب بر روی درب مغازه های این روستا و روستاهای همجوار کرد.

 

وی با اشاره به اینکه احایث مرتبط با حجاب از سخنان گهربار مولای متقیان امام علی(ع) است، افزود: دختران نوجوان عضوکانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) در اجرای ویژه برنامه نصب احادیث مرتبط با حجاب مشارکت داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) دهستان تازیان بندرعباس ادامه داد: اعضای کانون ابتدا با مراجعه به صاحب مغازه و ارائه توضیحات کافی راجع به برنامه کانون در هفته حجاب و کسب اجازه از وی، اقدام به نصب احادیث می کردند.

 

وی گفت: مغازه داران روستای بنوبند پاسنگ و روستاهای همجوار با خوشرویی و رضایت کامل، از اجرای طرح نصب احادیث مرتبط با حجاب کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) استقبال کردند.