استقبال گسترده اهالی روستای کردر رضوی از ویژه برنامه کاروان شادی غدیر
استقبال گسترده اهالي روستاي کردر رضوي از ويژه برنامه کاروان شادي غدير

استقبال گسترده اهالی روستای کردر رضوی از ویژه برنامه کاروان شادی غدیر

ويژه برنامه «کاروان شادي غدير» که به همت کانون فرهنگي هنري امام المنتظر(عج) در کردر رضوي اجرا شده بود مورد استقبال گسترده اهالي ولايتمدار اين روستا قرار گرفت.
شناسه خبر : 49330 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، همزمان با روز عید سعید غدیرخم، کاروان شادی به همت مدیریت و اعضای کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(ع) و همکاری هیات مذهبی امام رضا(ع) و قرارگاه تحول محله در روستای کردر رضوی به راه افتاد.

 

کاروان متشکل از پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد و اقشار مختلف مردم روستای کردر رضوی که عشق و ارداتشان نسبت به اهل بیت عمصمت و طهارت به ویژه امام رضا(ع) شهره عام و خاص است، در روز عید غدیر حرکت خود را از مسجد علی ابن ابی طالب(ع) به سمت مسجد صاحب الزمان(عج) آغاز کرد و سپس از آنجا راهی حسینیه حضرت امام رضا(ع) شد.

 

شرکت کنندگان در این برنامه مسیر ۲ کیلومتری را به شادی همراه با مولودی خوانی صادق فراست و اسماعیل لطفی زاده از مداحان اهل بیت(ع) پیمودند.

 

 

سه موکب به همت مردم ولایی روستای کردر رضوی در مسیر حرکت کاروان شادی غدیر برپا شده بود که خدمات پذیرایی به شرکت کنندگان ارائه می دادند.

 

اجرای سرودهای همگانی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در طول مسیر کاروان شادی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) ویژه عید غدیر بود.

 

 

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، برگزاری جشن بزرگ غدیر همراه با برنامه های شاد و مفرح طنز و سرگرمی و سرود و مسابقه ویژه کودکان و اهدا جوایز و سفره اطعام علوی پایان بخش کاروان شادی غدیر بود.