راه اندازی موکب و ارائه خدمات فرهنگی غدیر با محوریت کودکان و نوجوانان در روستای چهواز
راه اندازي موکب و ارائه خدمات فرهنگي غدير با محوريت کودکان و نوجوانان در روستاي چهواز
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج شهرستان پارسیان خبرداد:

راه اندازی موکب و ارائه خدمات فرهنگی غدیر با محوریت کودکان و نوجوانان در روستای چهواز

مرادي، از راه اندازي موکب و ارائه خدمات فرهنگي غدير با محوريت کودکان و نوجوانان به همت کانون فرهنگي هنري منتظران فرج در روستاي چهواز شهرستان پارسيان خبرداد.
شناسه خبر : 49292 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۰۵

ابراهیم مرادی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: همزمان با روز عید غدیرخم، کانون فرهنگی هنری منتظران فرج اقدام به برپایی موکب و ارائه خدمات فرهنگی غدیر با محوریت کودکان و نوجوانان در روستای چهواز شهرستان پارسیان کرد.

 

وی افزود: موکب ویژه ارائه خدمات فرهنگی کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روز عید غدير در کنار مسجد صاحب الزمان(عج) روستا برپا شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان از اهدا بسته هاي فرهنگي ويژه کودکان و نوجوان و حتی بزرگترها، اهدا پرچم، بادکنک و آويز ماشين با طرح عيد غدير و توزیع شيريني به عنوان خدمات اين موکب نام برد.

 

وی، برگزاری مسابقه های نقاشی و فرهنگی با موضوع غدیر و اهدا جوايز به شرکت کنندگان در مسابقات، اجرای سرود همگاني کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه های موکب کانون فرهنگی هنری منتظران فرج ذکر کرد.

 

 

مرادی از پخت یکهزار و 200 پُرس غذای نذری غدیر و توزیع بین اهالی روستای چهواز به عنوان بخش دیگری از برنامه های کانون فرهنگی هنری منتظران فرج ویژه عید غدیر یاد کرد و افزود: هدف از پخت و توزیع غذا در این ایام، احياي سنت حسنه اطعام غدير است.

 

وی گفت: عيد سعيد غدير خم از بزرگترين اعياد مسلمانان به شمار مي‌رود و يکي از سنت‌هاي حسنه در اين روزها سنت غذا دادن به افراد نيازمند و يا همان اطعام مومن است.