اجرای پویش نذر«هر خانه یک پُرس غذا» به نیت غدیر در روستای بنوبند پاسنگ
اجراي پويش نذر«هر خانه يک پُرس غذا» به نيت غدير در روستاي بنوبند پاسنگ
ابتکار جالب کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) دهستان تازیان در روز غدیر؛

اجرای پویش نذر«هر خانه یک پُرس غذا» به نیت غدیر در روستای بنوبند پاسنگ

پويش نذر«هر خانه يک پُرس غذا» به نيت غدير از ابتکارات جالب توجه کانون فرهنگي هنري اباعبدالله(ع) بود که همزمان با روز عيد غدير در روستاي بنوبند پاسنگ دهستان تازيان شهرستان بندرعباس اجرا شد.
شناسه خبر : 49279 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) با هدف فراهم نمودن زمینه برای مشارکت همه اهالی روستا در تهیه و تدارک سفره اطعام علوی، پویش نذر « هر خانه یک پُرس غذا » را به نیت غدیر اجرا کرد.

 

در این پویش که با استقبال بسیار خوب مردم همراه شد، هر خانه حداقل یک پُرس غذا آماده کرده بود و به همسایه ها و یا کسانی که خودشان می شناختند به نیت غدیر تقدیم کردند.

 

راه اندازی کاروان شادی غدیر و حرکت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای بنوبند پاسنگ به سمت کوچه ها و نقاط مختلف روستا از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) در روستای بنوبند پاسنگ بود.

 

 

برپایی ایستگاه صلواتی در روستای کنارو و اجرای سرود با موضوع غدیر توسط گروه سرود نوجوانان کانون روستای بنوبندپاسنگ در این ایستگاه بخش دیگری از برنامه های غدیریه بود.

 

 

توزیع رزق فرهنگی عفاف و حجاب با طرح غدیری در بین دختران و بانوان شرکت کننده در کاروان شادی غدیر نیز از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری اباعبدالله(ع) بود.