مسابقات گل کوچک(گل فنی) جام غدیر در شهرک توحید برگزار شد
مسابقات گل کوچک(گل فني) جام غدير در شهرک توحيد برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور بندرعباس؛

مسابقات گل کوچک(گل فنی) جام غدیر در شهرک توحید برگزار شد

به مناسبت دهه امامت و ولايت و به همت کانون فرهنگي هنري منتظران ظهور، مسابقات گل کوچک(گل فني) در شهرک توحيد بندرعباس برگزار شد.
شناسه خبر : 49273 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیرخم، مسابقات گل کوچک(گل فنی) بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرک توحید به میزبانی کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

 

این مسابقات با شرکت پنج تیم و به صورت دوره ای برگزار شد و چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در نهایت 2 تیم به فینال صعود کردند و در بازی فینال تیم کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی مسجد ابوالفضل(ع) با نتیجه 2 بر یک در مقابل تیم کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور به پیروزی رسید و قهرمان شد.

 

بازی فینال این مسابقات با حضور اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و حسن سالاری نایب رئیس شورای شهر بندرعباس و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا برگزار شد.

 

 

پس از باتمام بازی فینال، آیین جشن غدیر با حضور 500 نفر از اهالی محله شهرک توحید در مسجد صاحب الزمان(عج) با سخنرانی حجت الاسلام باقری پور امام جماعت مسجد و مولودی خوانی هادی زیارتی از مداحان برجسته استان هرمزگان، اجرای گروه سرود کانون، مسابقه فرهنگی، قرعه کشی و اهدا کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به سه نفر از شرکت کنندگان و اهدا جوایز و جام مسابقات گل کوچک(گل فنی) برگزار شد.