برگزاری مسابقه آشپزی و پخت غذاهای محلی ویژه عید غدیر در شمیل
برگزاري مسابقه آشپزي و پخت غذاهاي محلي ويژه عيد غدير در شميل
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عبدلی زاده بخش شمیل خبرداد:

برگزاری مسابقه آشپزی و پخت غذاهای محلی ویژه عید غدیر در شمیل

داوري از برگزاري مسابقه آشپزي و پخت غذاهاي محلي به همت کانون فرهنگي هنري شهيد عبدلي زاده در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مرکز بخش شميل شهرستان بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 49235 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۰۱

امیر داوری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، مسابقه آشپزی و پخت غذاهای محلی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شمیل برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مسابقه آشپزی ویژه خواهران است، افزود: همزمان با برگزاری مسابقه آشپزی و پخت غذاهای محلی، ایستگاه صلواتی نیز در محوطه مسجد برپا و از اهالی پذیرایی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عبدلی زاده بخش شمیل شهرستان بندرعباس گفت: مسابقه آشپزی و غذاهای محلی ساعت 15 فردا جمعه 16 تیرماه برگزار و از برترین ها تجلیل می شود.

 

داوری، از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر به عنوان یکی دیگر از برنامه های کانون نام برد و افزود: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان رده سنی شش تا 15 سال برگزار خواهد شد.

 

وی، همخوانی سرود «بیعت با علی» توسط گروه سرود کانون را بخش دیگری از برنامه ها ذکر کرد و گفت: برنامه های بزرگداشت عید غدیر با همکاری پایگاه مقاومت بسیج علمدار کربلا(برادران) و پایگاه بسیج خدیجه کبری(س) برگزار می شود.