برپایی ایستگاه قصه گویی و نقاشی غدیر در روستای قلعه کمیز
برپايي ايستگاه قصه گويي و نقاشي غدير در روستاي قلعه کميز
امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) شهرستان رودان خبرداد:

برپایی ایستگاه قصه گویی و نقاشی غدیر در روستای قلعه کمیز

حجت الاسلام رنجبري، از اجراي ويژه برنامه هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي به مناسبت عيد سعيد غدير در روستاي قلعه کميز شهرستان رودان خبرداد.
شناسه خبر : 49227 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

حجت الاسلام مصطفی رنجبری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیرخم و به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع)، برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی، هنری و اجتماعی در روستای قلعه کمیز اجرا می شود.

 

وی افزود: برپایی ایستگاه های قصه گویی و نقاشی ویژه نونهالان و کودکان رده سنی پنج تا 10 سال از شاخص ترین برنامه های کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) ویژه عید غدیر است.

 

امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) روستای قلعه کمیز شهرستان رودان ادامه داد: این ایستگاه ها از ساعت 17 امروز پنجشنبه 15 تیر ماه جاری در مسجد امام سجاد(ع) میزبان نونهالان و کودکان روستا هستند.

 

حجت الاسلام رنجبری گفت: نونهالان و کودکان شرکت کننده در ایستگاه قصه گویی با روشی هنرمندان و جذاب و کودکانه و در قالب قصه با واقعه تاریخی غدیرخم آشنا می شوند.

 

وی افزود: شرکت کنندگان در ایستگاه نقاشی نیز موضوعات مرتبط با دهه امامت و ولایت و عید غدیر را در قالب نقاشی به تصویر می کشند.

 

رنجبری در ادامه گفت: بزرگترین کاروان شادی غدیر به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) و با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد امام حسین(ع) و صاحب الزمان(عج) در عصر روز عید غدیر در روستای قلعه کمیز به حرکت در خواهد آمد.

 

وی افزود: این کاروان همراه با پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) و کتیبه متبرک حرم حضرت معصومه(س) از مبدا مسجد امام سجاد(ع) به سمت مسجد امام حسین(ع) و سپس مسجد صاحب الزمان(عج) حرکت می کند و دادن عیدی به کودکان، اجرای برنامه های شاد و مفرح و پذیرایی از شرکت کنندگان ازجمله برنامه های این کاروان است.