گفتمان دینی با موضوع غدیر شناسی در کانون شهید اسحاق پایان برگزار شد
گفتمان ديني با موضوع غدير شناسي در کانون شهيد اسحاق پايان برگزار شد
به مناسبت دهه امامت و ولایت؛

گفتمان دینی با موضوع غدیر شناسی در کانون شهید اسحاق پایان برگزار شد

به مناسبت دهه امامت و ولايت و به همت کانون فرهنگي هنري شهيد اسحاق پايان، گفتمان ديني « غدير شناسي » در مسجد پيامبر اعظم(ص) روستاي تازيان بالا برگزار شد.
شناسه خبر : 49216 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، در این کارگاه که با مدیریت حجت الاسلام رونما از روحانیون منطقه و استقبال خوب اهالی روستا به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد، شرکت کنندگان با مباحث تخصصی غدیر و موضوع مهم امامت و ولایت بیش از پیش آشنا شدند.

 

شرکت کنندگان در این گفتمان دینی که به مدت یک ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید، در پایان بر سر سفره اطعام علوی میهمان شدند

 

غلامرضا پالیک، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان در حاشیه این برنامه به تشریح فعالیت های کانون ویژه دهه امامت و ولایت پرداخت و گفت: توزیع گوشت گرم بین ۲۰خانواده کم بضاعت، توزیع بسته معیشتی بین سه خانواده ایتام روستا و تمرین سرود برای جشن غدیر از شاخص ترین برنامه هاست.

 

 

وی افزود: جشن بزرگ غدیر امشب با سخنرانی حجت الاسلام صادق جهانگیری از روحانیون برجسته منطقه، مداحی محمدامین خوشبخت و اجرای برنامه های جذاب و شاد برگزار می شود.

 

 

پالیک اظهار کرد: برنامه های دهه امامت و ولایت به همت کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق پایان و با همکاری گروه جهادی منتظران ظهور، پایگاه مقاومت بسیج شهدای تازیان بالا و هیأت مذهبی مسجد پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود.