آیین افتتاحیه طرح «مسجد کانون نشاط» در روستای قلعه کمیز برگزار شد
آيين افتتاحيه طرح «مسجد کانون نشاط» در روستاي قلعه کميز برگزار شد
مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا شهرستان رودان خبرداد:

آیین افتتاحیه طرح «مسجد کانون نشاط» در روستای قلعه کمیز برگزار شد

رنجبري از برگزاري آيين افتتاحيه طرح تابستانه غني سازي اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري رهروان کربلا با عنوان « مسجد کانون نشاط » در روستاي قلعه کميز شهرستان رودان خبر داد.
شناسه خبر : 49078 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

محمد امین رنجبری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: همزمان با تعطیلی دانشگاه ها و مدارس و شروع فصل تابستان، طرح غنی سازی اوقات فراغت به همت کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا در روستای قلعه کمیز برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این آیین با حضور کودکان و نوجوانان شرکت کننده در طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت و والدین آنها در مسجد امام حسین(ع) روستای قلعه کمیز برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان کربلا روستای قلعه کمیز شهرستان رودان گفت: با توجه به اینکه حدود ۴۰ درصد از والدین بنا به دلایل مختلف موفق به حضور در این آیین نشدند، این افراد می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه طرح تابستانه کانون با شماره 09330426559 تماس بگیرند.

 

رنجبری به تشریح رشته های طرح تابستانه کانون پرداخت و افزود: کلاس های طرح « مسجد کانون نشاط » در دو بخش پسران و دختران پیش بینی شده است.

 

وی از روخوانی و روانخوانی، نوحه سنتی، مداحی، فوتبال، بهداشت فردی و اجتماعی و کمک درسی به عنوان رشته های ویژه پسران و روخوانی و روانخوانی، حفظ قرآن، طراحی و نقاشی به عنوان رشته های بخش دختران طرح تابستانه کانون نام برد.

 

گفتنی است؛ قلعه کمیز، روستایی در دهستان آبنما بخش مرکزی شهرستان رودان است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۳٬۸۳۱ نفر (۱٬۰۹۹ خانوار) بوده‌ و در 12 کیلومتری جنوب شرقی رودان واقع شده در ورودی آن بر روی تپه ای بلند، بقایایی قلعه ای به چشم می خورد که از یادگاران دوران پس از اسلام است.

 

 

 

کلمات کلیدی: طرح مسجد،کانون نشاط