برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در مسجد ابوذر روستای فاریاب/از حرکت کاروان شادی تا برپایی موکب
برگزاري جشن بزرگ عيد غدير در مسجد ابوذر روستاي فارياب/از حرکت کاروان شادي تا برپايي موکب
مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر دهستان ایسین خبرداد:

برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در مسجد ابوذر روستای فاریاب/از حرکت کاروان شادی تا برپایی موکب

درفش از برگزاري آيين جشن بزرگ عيد غدير به همت کانون فرهنگي هنري ابوذر در روستاي فارياب دهستان ايسين شهرستان بندرعباس خبر داد.
شناسه خبر : 49025 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

اسماعیل درفش در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، آیین جشن باشکوهی به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر در روستای فاریاب برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این آیین با تلاوت روحبخش کلام الله مجید آغاز می شود، گفت: حجت الاسلام ایزدخواه از کارشناسان دینی در این آیین پیرامون غدیر و مساله ولایت و امامت به ایراد سخن می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر روستای فاریاب دهستان ایسین شهرستان بندرعباس ادامه داد: مجتبی عابدینی از مداحان برجسته هرمزگانی نیز در این جشن مولودی خوانی می کند.

 

درفش افزود: آیین جشن بزرگ عید غدیر ساعت 20:30 دوشنبه 19 تیر ماه جاری در مسجد ابوذر روستای فاریاب برگزار خواهد شد.

 

وی از حرکت کاروان شادی غدیر راس ساعت 16 عصر پنجشنبه 15 تیر ماه به عنوان یکی دیگر از برنامه های کانون نام برد و گفت: برپایی موکب در مسیر پیاده روی کاروان شادی غدیر از دوراهی پشته تا مزار شهدای گمنام ایسین از دیگر برنامه هاست.

 

این فعال فرهنگی مذهبی گفت: برنامه ریزی برای برپایی موکب در ویژه برنامه مهمانی بزرگ غدیر در نوار ساحلی شهر بندرعباس نیز یکی دیگر از برنامه های ویژه غدیر کانون ابوذر است.