تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در مسجد سیدالشهدا شهر قلعه قاضی
تبيين فرهنگ عفاف و حجاب در مسجد سيدالشهدا شهر قلعه قاضي
مدیر کانون بهار ولایت بخش قلعه قاضی خبرداد:

تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در مسجد سیدالشهدا شهر قلعه قاضی

شيخي قلعه قاضي از برگزاري نشست تبيين فرهنگ عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگي هنري بهار ولايت در مسجد سيدالشهدا شهر قلعه قاضي خبرداد.
شناسه خبر : 48973 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۰

راضیه شیخی قلعه قاضی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: تمرکز بر مباحث تربیتی و برگزاری برنامه هایی در این حوزه از رسالت های مهم و کلیدی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری بهار ولایت در راستای عمل به رسالت ذاتی خود اقدام به برگزاری نشست تبیین فرهنگ عفاف و حجاب کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بهار ولایت بخش قلعه قاضی شهرستان بندرعباس گفت: در این نشست به مباحث مختلف تربیتی و همچنین احکام مرتبط با عفاف و حجاب پرداخته شد.

 

شیخی قلعه قاضی از برنامه آموزشی روخواني وروانخواني قرآن کريم ویژه دختران نوجوان و همچنین ارائه آموزش سوره هاي کوتاه قرآن و احاديث و آيه هاي کاربردي همراه با شعر و بازي و قصه هاي قرآني ویژه کودکان به عنوان بخش دیگری از فعالیت های کانون نام برد.

 

وی از برگزاری پویش همدلی به همت کانون فرهنگی هنری بهار ولایت خبر داد و گفت: در قالب این پویش نذورات و کمک هاي نقدي و غيرنقدي براي انجام برنامه هاي فرهنگي، تربيتي، مذهبي جمع آوری می شود.