اردوی دختران نوجوان مسجدی روستای جگدان در منطقه گردشگری باغ گورخ
اردوي دختران نوجوان مسجدي روستاي جگدان در منطقه گردشگري باغ گورخ
مدیر کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) شهرستان بشاگرد خبرداد:

اردوی دختران نوجوان مسجدی روستای جگدان در منطقه گردشگری باغ گورخ

مرادزاده از اعزام دختران نوجوان مسجدي روستاي جگدان به اردوي فرهنگي تفريحي يک روزه به منطقه تاريخي گردشگري باغ گورخ خبر داد.
شناسه خبر : 48874 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۴۳

علی مرادزاده در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: 30 نفر از دختران نوجوانان مسجدی روستای جگدان به همت کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شهید مقداد و فاطمه الزهرا(س) در قالب اردوی فرهنگی تفریحی میهمان طبیعت منطقه تاریخی گردشگری باغ گورخ در اطراف روستای گوریچی شدند.

 

وی ادامه داد: این اردوی یک روزه با هدف آشنایی دختران نوجوان با زندگی اجتماعی و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی تربیتی و تامل و نگرش در طبیعت و زندگی پیشینیان برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خادم المهدی(عج) روستای جگدان بخش مرکزی شهرستان بشاگرد گفت: اعضای گروه اعزامی به این اردو پس از طی مسیر پنج کیلومتری بوسیله خودرو، پس از یک کیلومتر پیاده روی به طبیعت سرسبز و باغات و نخیلات منطقه تاریخی گردشگری باغ گورخ رسیدند.

 

 

وی افزود: تشکیل گعده و بحث و تبادل نظر پیرامون واقعه غدیرخم، آموزش صحیح خوانی سوره حمد، نقاشی از طبیعت، کوهنوردی، مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی، مسابقه عکاسی با تلفن همراه، برپایی نمازجماعت ظهر و عصر، پذیرایی، نظافت و جمع آوری زباله ها در اطراف رودخانه ازجمله برنامه های این اردو بود.

 

 

گفتنی است؛ منطقه تاریخی گردشگری باغ گورخ در گذشته محل زندگی بوده و وجود انبارهایی در دل کوه برای نگهداری محصولات کشاورزی بیانگر این موضوع است و هم اکنون باغ های سرسبز و نخیلات سر به فلک کشیده این منطقه را مستعد جذب گردشگر کرده است.