آغاز به کار کلاس های طرح اوقات فراغت در روستای گورزانگ
آغاز به کار کلاس هاي طرح اوقات فراغت در روستاي گورزانگ
مدیر کانون فرهنگی هنری سادات شهرستان میناب خبرداد:

آغاز به کار کلاس های طرح اوقات فراغت در روستای گورزانگ

جعفري از آغاز به کار کلاس هاي طرح غني سازي اوقات فراغت تابستان به همت کانون فرهنگي هنري سادات و با همکاري مرکز فرهنگي هنري شهدا در روستاي گورزانگ بخش بندزرک شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 48834 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۰۵

محمد جعفری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: همزمان با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، طرح غنی سازی اوقات فراغت «مسجد کانون نشاط» در روستای گورزانگ آغاز به کار کرد.

 

وی به معرفی برنامه های طرح «مسجد کانون نشاط» پرداخت و گفت:  کارگاه مشاوره با موضوع اعتماد به نفس، رازهای شادزیستن و کسب حس و حال خوب ویژه خواهران زیر نظر فاطمه هوشمند از مشاوران برجسته شهرستان میناب یکی از این برنامه هاست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سادات روستای گورزانگ بخش بندزرک شهرستان میناب ادامه داد: این کارگاه روزهای دوشنبه از ساعت 17:30 تا 18:30 در مرکز فرهنگی هنری شهدا روستای گورزانگ برگزار می شود.

 

وی از برگزاری کلاس قرآن ویژه رده سنی سنین ۸سال به بالا به عنوان یکی دیگر از برنامه های طرح تابستانه «مسجد کانون نشاط» نام برد و افزود: این کلاس پنجشنبه و جمعه ها از ساعت 15 تا 16 زیر نظر حمید اسماعیلی نژاد در مرکز فرهنگی هنری روستای گورزانگ برگزار خواهد شد.

 

جعفری، برگزاری کلاس قرآن ویژه رده سنی ۸سال به بالا زیر نظر سهراب ذاکری را از دیگر برنامه ها معرفی کرد و گفت: این کلاس روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 16 تا 17 در کانون فرهنگی هنری سادات روستای گورزانگ دایر می شود.

 

وی افزود: کلاس آموزش سرود با مربیگری سید احمد وحدانی نیز روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ در کانون فرهنگی هنری سادات روستای گورزانگ برگزار می شود.

 

این فعال فرهنگی اجتماعی از برگزاری کلاس آموزش رایانه زیر نظر سید احمد وحدان در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۱۵:۱۵در کانون فرهنگی هنری سادات به عنوان یکی دیگر از برنامه های طرح اوقات فراغت در روستای گورزانگ یاد کرد.

 

وی اضافه کرد: کلاس نقاشی نیز روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 15 تا 16 زیر نظر سرکارخانم شبتاری در مرکز فرهنگی هنری شهدا روستای گورزانگ برگزار می شود.

 

جعفری، برگزاری کلاس قرآن ویژه رده سنی جوانان و بزرگسالان زیر نظر حسین کریمی در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت ۲۰:۳۰الی۲۱:۳۰و کلاس قرآن ویژه خواهران روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 16 تا 17 زیر نظر مرضیه ذاکری در مرکز فرهنگی هنری شهدا روستای گورزانگ را بخش دیگری از برنامه ها برشمرد.

 

وی افزود: دوره آموزش فوتبال نیز همه روزه از ساعت 17:15 تا اذان مغرب و عشا در زمین خاکی محله کاشرانی نیز یکی دیگر از برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان 1402 در روستای گورزانگ است.