برگزاری کلاس های سلسله مباحث سبــک زنـــدگی اســلامی در روستای کردر رضوی
برگزاري کلاس هاي سلسله مباحث سبــک زنـــدگي اســلامي در روستاي کردر رضوي
مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) شهرستان میناب خبرداد:

برگزاری کلاس های سلسله مباحث سبــک زنـــدگی اســلامی در روستای کردر رضوی

زاکري از برگزاري کلاس هاي سلسله مباحث سبــک زنـــدگي اســلامي به همت کانون فرهنگي هنري امام المنتظر(عج) در روستاي کردر رضوي شهرستان ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 48779 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

ابراهیم زاکری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: شرکت کنندگان در این کلاس ها مهارت های زندگی و راهکارهای اشاعه سبک زندگی اسلامی را در خانواده فرا می گیرند.

 

وی ادامه داد: تدریس در این کلاس ها به صورت پیشرفته و کاملا حرفه ای و با استفاده از ابزار نوین آموزشی صورت می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی شهرستان میناب گفت: این کلاس ها روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17 به مدت 45 دقیقه زیر نظر حجت الاسلام کیانی از اساتید حوزه علمیه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان به صورت حضوری و رایگان انجام می شود، افزود: این کلاس ها ویژه پدران و مادران روستای کردر رضوی است و در حسینیه امام رضا(ع) روستا برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی 17 سال است که همه ساله در ایام دهه کرامت جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم را برگزار می کند و میزبانی سه دوره جشنواره ملی سرود رضوی کانون های مساجد روستایی کشور و پنج دوره جشنواره ملی آسمان هشتم در رشته های سرود، تئاتر و کتابخوانی رضوی در کارنامه دارد.