جشنواره فرهنگی هنری امیرِغدیر در شمیل برگزار می شد
جشنواره فرهنگي هنري اميرِغدير در شميل برگزار مي شد
مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) بخش شمیل خبرداد:

جشنواره فرهنگی هنری امیرِغدیر در شمیل برگزار می شد

تني پور از برگزاري جشنواره فرهنگي هنري اميرِغدير به همت کانون فرهنگي هنري انصارالحجه(عج) در مرکز بخش شميل شهرستان بندرعباس خبر داد.
شناسه خبر : 48756 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

داود تنی پور در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت، جشنواره فرهنگی هنری امیرِغدیر در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات استدآپ کمدی و تک خوانی سرود ویژه غدیر ویژه بخش برادران در اینجشنواره پیش بینی شده است، افزود: خواهران نیز در بخش شعرخوانی، دکلمه خوانی و آشپزی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) بخش شمیل شهرستان بندرعباس ادامه داد: در بخش ویژه این جشنواره(راویان کوچک) نیز که ویژه گروه سنی 7 تا 11 سال پیش بینی شده است افراد می توانند کلیپ سه تا پنج دقیقه ای از روایتگری داستان غدیر را به دبیرخانه جشنواره به شماره ٠٩١٧۶۴٧۶١۶۵ در پیام رسان روبیکا ارسال کنند.

 

 

تنی پور، آخرین مهلت نام نویسی و ارسال آثار در این جشنواره را ١٠ تیرماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره می توانند عضو کانال های جشنواره در پیام رسان های ایتا و روبیکا به نشانی https://rubika.ir/joinc/BIJADDCD0RHPTOJXRKJNIRRGANPNOCNK و https://eitaa.com/jashnvareye_amire_ghadir شوند.

 

وی زمان برگزاری مسابقات را 14 تا 16 تیرماه ذکر کرد و افزود: پایگاه مقاومت بسیج  یاس نبوی(حوزه خواهران یاوران زهرا س) و پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله ( حوزه حضرت ابوالفضل ع) در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امیر غدیر با کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) مشارکت دارند.

 

کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) از سال 1381 در مسجد انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل راه اندازی شد و هم اکنون به عنوان کانون تخصصی هنرهای تجسمی استان هرمزگان فعالیت می کند و برگزاری نخستین جشنواره ملی « قصه های روستای من » و مسابقه ملی نقاشی « شکوه انقلاب » را در کارنامه دارد.

 

گفتنی است؛ بخش شمیل با ۱۶هزار نفر جمعیت در ۶۰کیلومتری شمال شرقی بندرعباس واقع شده و دارای مناطق گردشگری ازجمله سدهای شمیل و نیان است.