حرکت کاروان پیاده روی غدیر به همراه پرچم متبرک علوی در شهر قلعه قاضی
حرکت کاروان پياده روي غدير به همراه پرچم متبرک علوي در شهر قلعه قاضي
مدیر کانون فرهنگی هنری بهار ولایت بخش قلعه قاضی خبرداد:

حرکت کاروان پیاده روی غدیر به همراه پرچم متبرک علوی در شهر قلعه قاضی

شيخي قلعه قاضي از حرکت کاروان پياده روي غدير به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتي امام علي(ع) در شهر قلعه قاضي خبر داد.
شناسه خبر : 48648 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۳

راضیه شیخی قلعه قاضی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر و دهه امامت و ولایت، کاروان پیاده روی غدیر به همراه پرچم متبرک علوی در شهر قلعه قاضی به حرکت درخواهد آمد.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این ویژه برنامه، مسیر محله ولیعصر(عج) تا گلزار شهدای شهر قلعه قاضی را پیاده روی خواهند کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بهار ولایت شهر قلعه قاضی شهرستان بندرعباس گفت: سخنرانی با موضوع تبیین فلسفه امامت و ولایت و مولودی خوانی از برنامه های اجتماع مردمی در گلزار شهداست.

 

وی، برپایی غرفه های نقاشی کودک و مسابقه غدیر ویژه کودکان و نوجوانان رده سنی هشت تا 12 سال و اهدا جوایز به نفرات برتر مسابقه را از دیگر برنامه های این اجتماع ذکر کرد.

 

شیخی قلعه قاضی افزود: به منظور پذیرایی از شرکت کنندگان، دو ایستگاه صلواتی یکی در مسیر حرکت کاروان و دیگری در گلزار شهدا راه اندازی خواهد شد.

 

وی از تهیه بسته فرهنگی غدیر شامل کتاب داستان، متن و حدیث راجع به واقعه غدیر و خطبه غدیر و همچنین برگزاری مسابقه های دلنوشته و خطبه غدیر به عنوان بخش دیگری از برنامه ها نام برد.