بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان از کانون امام سجاد(ع) جاسک
بازديد سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد هرمزگان از کانون امام سجاد(ع) جاسک

بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان از کانون امام سجاد(ع) جاسک

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان هرمزگان از کانون فرهنگي هنري امام سجاد(ع) شهرستان جاسک بازديد کرد.
شناسه خبر : 48416 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اسلام خواجه یی که به همراه کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان به منظور شرکت در آیین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد جاسک به این شهرستان سفر کرده بود، از کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) محله یک بُنی دیدن کرد.

 

وی در این بازدید یک ساعته ضمن گفتگو با امام جماعت و رابط خواهران کانون، از نزدیک در جریان فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) قرار گرفت.

 

فاطمه زارعی، رابط خواهران کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) گفت: کلاس های روانخوانی و روانخوانی قرآن در دو بخش پسران و دختران و آموزش صنایع دستی در بخش خواهران در این کانون دایر است.

 

وی افزود: به تازگی 10 بته نهال درختان مثمر نظیر لیموترش، نارنج، انبه، گواوا(زیتون بندری)، جم یا جمبو در محوطه مسجد امام سجاد(ع) کاشته شده است و همچنان فضا برای کاشت تعداد بیشتری درخت وجود دارد.

 

 

حجت الاسلام غفور دهقانی، امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) نیز گفت: فضای شبستان مسجد برای جمعیت شهرک محله یک بُنی بسیار کوچک است و مراسم های ملی و مذهبی در فصل بهار و تابستان که هوا بسیار گرم و شرجی است را به دلیل استقبال مردم باید در محوطه مسجد برگزار کنیم که باعث ایجاد زحمت برای شرکت کنندگان می شود.

 

اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان نیز ضمن قدردانی از فعالیت های خوب کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع)، نسبت به رفع مشکلات موجود و حمایت از کانون قول مساعد داد.