کانون های مساجد خلاقیت و نوآوری را در دستور کار قرار دهند
کانون هاي مساجد خلاقيت و نوآوري را در دستور کار قرار دهند
امام جمعه پارسیان:

کانون های مساجد خلاقیت و نوآوری را در دستور کار قرار دهند

حجت الاسلام باراني گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خلاقيت و نوآوري در برنامه ها را بر اساس نيازهاي فرهنگي جامعه در دستور کار قرار دهند.
شناسه خبر : 48391 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی در نخستین نشست ستاد راهبری و پشتیبانی امور مساجد شهرستان پارسیان از مساجد به عنوان قلب تپنده فعالیت های دینی و فرهنگی نام برد و تاکید کرد: مساجد شهرستان باید با تهیه نقشه جامع به سمت و سوی مسجد تراز اسلامی هدایت شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه هر مسجد یاید به هسته مستحکم مقاومت فرهنگی در سطح شهرستان تبدیل شود، افزود: راهبری، نظارت، حمایت و هماهنگی در راستای پرهیز از موازی کاری در مساجد از وظایف مهم ستاد راهبری و پشتیبانی امور مساجد است.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان با بیان اینکه مسجد، دژ مستحکم و خاکریز بزرگ است، گفت: اگر این حصار و خاکریز فرهنگی در کشور استحکام لازم را نداشته باشد، همه چیز از دست خواهد رفت.

 

وی با تاکید بر اینکه مجموعه های فعال در مسجد باید تحت اشراف مرکز رسیدگی به امور مساجد امورات را دنبال کنند، افزود: به لطف الهی امسال، سال تحول مساجد با ابتکارات و نوآوری جوانان انقلابی خواهد بود.

 

​​​​​​​حجت الاسلام بارانی در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت های کانون های مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری باید خلاقیت و نوآوری در برنامه ها براساس نیازهای فرهنگی جامعه را در دستور کار قرار دهند.

 

وی با تاکید بر حمایت و نظارت هرچه بیشتر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از کانون های فعال، قول مساعد داد که از طرح های ابتکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پارسیان حمایت و پشتیبانی شود.

 

امام جمعه پارسیان با اشاره به ایام تعطیلی مدارس، تاکید کرد: مجموعه های فعال در مساجد با هم افزایی و تعامل و همکاری برنامه های اوقات فراغت تابستانی را مدیریت کنند.

 

وی در پایان خواستار برگزاری منظم نشست های فصلی تجربه اندوزی کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان پارسیان شد.

 

 

​​​​​​​