آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد بخش گوهران بشاگرد برگزار شد
آيين افتتاحيه طرح اوقات فراغت کانون هاي مساجد بخش گوهران بشاگرد برگزار شد
با حضور سرپرست و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان؛

آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد بخش گوهران بشاگرد برگزار شد

آيين افتتاحيه طرح تابستانه اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بخش گوهران بشاگرد با حضور سرپرست و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد هرمزگان برگزار شد.
شناسه خبر : 48355 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، این آیین با حضور اسلام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و با مجری گری کانون فرهنگی هنری یاوران رهبر و به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام و انقلاب در شهر گوهران برگزار شد.

 

اسلام خواجه یی در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری بخش گوهران، از مسجد به عنوان بهترین مکان برای خنثی سازی و مقابله با جنگ نرم دشمن نام برد.

 

وی به نقش مسجد اشاره کرد و گفت: مساجد در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین حمایت و پشتیبانی از جبهه های جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشت.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: امروز و در جنگ نرم نیز مسجد به عنوان خاکریز اصلی مقابله با دشمن است و باید با اجرای برنامه های جذاب و مورد نیاز روز جامعه، نوجوانان و جوانان را جذب کند.

 

خواجه یی با بیان اینکه عمران معنوی مسجد در گروه پویایی و فعالیت کانون فرهنگی هنری است، تاکید کرد: یک کانون فرهنگی هنری باید با بررسی پتاسیل و ظرفیت های بومی، برنامه ریزی دقیق داشته باشد تا بتواند در کار فرهنگی تربیتی موفق عمل کند.

 

وی، آموزش را مقوله اصلی در فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و گفت: طرح اوقات فراغت گل سرسبد برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که البته نباید به ایام تابستان محدود شود و در طول سال در ایام پایان هفته باید اجرا شود.

 

کارشناسان ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان نیز در این آیین ضمن پاسخ به پرسش های مدیران کانون های فرهنگی هنری، نحوه ورود اعضا به سامانه بچه های مسجد و بارگذاری فعالیت های در بخش های اوقات فراغت و رسانه و شرکت در مسابقه قرآنی مدهامتان را آموزش دادند.

 

مدیران و رابطان واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری شرکت کننده در این آیین نیز ضمن خوشامدگویی به سرپرست و کارکنان ستاد، به بیان پتانسیل و ظرفیت ها و همچنین معضلات و مشکلات فراروی فعالیت های فرهنگی مساجد در مناطق شهری و روستایی بخش گوهران پرداختند.