طرح غنی سازی اوقات فراغت به صورت رسمی در بخش سردشت شهرستان بشاگرد آغاز شد
طرح غني سازي اوقات فراغت به صورت رسمي در بخش سردشت شهرستان بشاگرد آغاز شد
با حضور سرپرست و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان؛

طرح غنی سازی اوقات فراغت به صورت رسمی در بخش سردشت شهرستان بشاگرد آغاز شد

طرح تابستانه اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري بخش هاي مرکزي و گافر و پاراموند شهرستان بشاگرد با حضور سرپرست و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان هرمزگان به صورت رسمي در شهر دشت شهرستان بشاگرد کليد خورد.
شناسه خبر : 48309 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، آیین افتتاحیه طرح عنی سازی اوقات فراغت جوانان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد دو بخش مرکزی و گافر و پاراموند شهرستان بشاگرد با حضور اسلام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد هرمزگان، کارشناسان این ستاد و جمعی از مدیران کانون ها در مسجد شهدای گمنام سردشت برگزار شد.

 

اسلام خواجه یی در این آیین ضمن قدردانی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: بشاگرد، شهرستانی ولایتمدار است که مردمان مهمان نواز آن دوستدار اهل بیت(ع) و قدردان انقلاب و نظام شکوهمند جمهوری اسلامی هستند.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد سرشار از پتانسیل و ظرفیت بالقوه ای در بخش های مختلف فرهنگی و هنری است که با برنامه ریزی و اجرای برنامه های فاخر محتوایی این ظرفیت ها باید به بالفغل تبدیل شوند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با اشاره به وجود ظرفیت های قرآنی، سرود، تئاتر و ورزش در سطح کانون های شهرستان بشاگرد، گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان از کانون های فعال در این سه حوزه حمایت خواهد کرد.

 

وی از آموزش به عنوان نیاز جدی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بشاگرد نام برد و گفت: ستاد هماهنگی آمادگی لازم برای برگزاری کارگاه های آموزشی سرود و تئاتر در این شهرستان را دارد.

 

مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش های مرکزی و گافر و پاراموند در ابتدای این نشست به بیان عملکرد کانون ها و همچنین چالش ها و مشکلات فراروی فعالیت های فرهنگی در مساجد این شهرستان پرداختند.

 

کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز سئوالات مرتبط با حوزه فعالیت خود پاسخ دادند و نحوه شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان، ثبت سامانه اطلاعات اوقات فراغت کانون ها در سامانه بچه های مسجد و ...  را به مدیران شرکت کننده آموزش دادند.

 

گفتنی است؛ 49 کانون فرهنگی هنری در بخش های مرکزی و گافر و پاراموند شهرستان بشاگرد در شرق استان هرمزگان وجود دارد.