اجرای طرح هفتگی خانه های نورانی در روستای شهید مردان
اجراي طرح هفتگي خانه هاي نوراني در روستاي شهيد مردان
مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت عشق شهرستان سیریک خبرداد:

اجرای طرح هفتگی خانه های نورانی در روستای شهید مردان

قلندري از اجراي طرح هفتگي خانه هاي نوراني با موضوع هر خانه يک محفل قرآني به همت کانون فرهنگي هنري ولايت عشق در روستاي شهيد مردان بخش بماني شهرستان سيريک خبرداد.
شناسه خبر : 48131 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲

مصطفی قلندری در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه قرآن و همچنین فراهم نمودن زمینه انس با قرآن در بین اهالی، طرح هفتگی خانه های نور در روستای شهید مردان اجرا می شود.

 

وی به پیشینه طرح هفتگی خانه های نورانی در روستای شهید مردان اشاره کرد و ادامه داد: این طرح از چهارسال پیش به همت کانون فرهنگی هنری ولایت عشق در روستای شهید مردان آغاز شد و بنا به دلایلی یک سال گذشته متوقف شده بود که از هفته گذشته دوباره کلید خورد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت عشق روستای شهید مردان بخش بمانی شهرستان سیریک گفت: طرح هفتگی خانه های نورانی با موضوع هر خانه یک محفل قرآنی دوشنبه هر هفته در منزل یکی از اهالی روستا که از قبل برای میزبانی از طرح اعلام آمادگی کرده باشد، اجرا می شود.

 

وی از تلاوت نیم جزء کلام الله مجید توسط 10 نفر از قاریان عضو کانون فرهنگی هنری ولایت عشق، قرائت حدیث کسا و خواندن وصیت نامه یکی از شهدا به عنوان بخش های مختلف طرح هفتگی خانه های نورانی نام برد.